Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 22:45Jag hörde mig för på mitt jobb och min chef hade lagt märke till att jag gick illa så hon sa att hon betalar hälften.
Kan vara värt ett försök, men så här i efterhand så hade jag kunnat betala allt själv.
Jag beställde 2 st par sulor direkt.
Jag hörde mig för på mitt jobb och min chef hade lagt märke till att jag gick illa så hon sa att hon betalar hälften.
Kan vara värt ett försök, men så här i efterhand så hade jag kunnat betala allt själv.
Jag beställde 2 st par sulor direkt.
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 17:56Hej,...har inte lästa alla svar men du ska inte behöva stretcha dina vader så ofta. Ta reda på vad som är fel och lös problemet. Låter som felaktigt löpsteg, stretching och omläggning av träningprogram om du frågar mig.
mvh
Roger
Hej,...har inte lästa alla svar men du ska inte behöva stretcha dina vader så ofta. Ta reda på vad som är fel och lös problemet. Låter som felaktigt löpsteg, stretching och omläggning av träningprogram om du frågar mig.
mvh
Roger
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 22:24Ehh, jag tror du missförstår mig Roger, det är bara en gång jag stretchar och det måste ske efter 500-1000 meter. Jag skulle vilja slippa denna stretch då jag tycker att vader och ben borde vara tillräkligt uppvärmda efter 40 km cykel.
Ehh, jag tror du missförstår mig Roger, det är bara en gång jag stretchar och det måste ske efter 500-1000 meter. Jag skulle vilja slippa denna stretch då jag tycker att vader och ben borde vara tillräkligt uppvärmda efter 40 km cykel.
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 19:35Hej Andreas, hmmm.....prova att stretcha vaderna på cykeln på slutet plus öka kadensen...kan funka..
Hej Andreas, hmmm.....prova att stretcha vaderna på cykeln på slutet plus öka kadensen...kan funka..