Quote from Guest on 12 July 2012, 16:45Goddag!
Har haft vila nu inför jubileumsmaran och tycker att benen känns tyngre än vanligt och dessutom är musklerna stela? Jag tänkte att när jag vilar borde det ju bli tvärtom, lätta ben och mjuka, fina benmuskler =)
Nån mer som fått motsatt effekt av
Goddag!
Har haft vila nu inför jubileumsmaran och tycker att benen känns tyngre än vanligt och dessutom är musklerna stela? Jag tänkte att när jag vilar borde det ju bli tvärtom, lätta ben och mjuka, fina benmuskler =)
Nån mer som fått motsatt effekt av
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 16:55Ohja!
Ohja!
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 17:14Det lossnar efter ett tag in i loppet!
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=22861395
Det lossnar efter ett tag in i loppet!
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=22861395
Quote from Jonny Persson on 12 July 2012, 17:15Vila är ett otyg. 😉
Det finns en anledning till att jag håller igång löpningen ända till dagen före maran.
Vila är ett otyg. 😉
Det finns en anledning till att jag håller igång löpningen ända till dagen före maran.
Quote from Elias Engqvist on 12 July 2012, 17:34Kort och lätt fartrunda dagen innan sätter igång benen!
Kort och lätt fartrunda dagen innan sätter igång benen!
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 17:46David Pavid: Jag tror att du är spänd och nervös. Först någon tråd om dagissjukdomar och nu denna, kanske några trådar emellan. Jag tror det är viktigt att du kan slappna av innan och under loppet.
David Pavid: Jag tror att du är spänd och nervös. Först någon tråd om dagissjukdomar och nu denna, kanske några trådar emellan. Jag tror det är viktigt att du kan slappna av innan och under loppet.
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 17:48@Markus
Kan det bero på att du tränar 5 dagar i veckan?
Medan vi vanliga inte är lika bra tränade.
@Markus
Kan det bero på att du tränar 5 dagar i veckan?
Medan vi vanliga inte är lika bra tränade.
Quote from Catharina Brattlin on 12 July 2012, 17:49Du skulle ha varit med på partyt förra veckan. 😉
Du skulle ha varit med på partyt förra veckan. 😉
Quote from Jonny Persson on 12 July 2012, 17:51@Erik: Ja, är man van att springa mycket blir det stelt och eländigt efter vilodagar. Sista veckan innan maran springer jag normalt bara varannan dag men hela tiden i tävlingsfart.
@Erik: Ja, är man van att springa mycket blir det stelt och eländigt efter vilodagar. Sista veckan innan maran springer jag normalt bara varannan dag men hela tiden i tävlingsfart.
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 18:32Erik, klart jag är spänd 🙂
Den dagen jag inte är spänd inför lopp slutar jag springa (lopp iaf 🙂 )
Ett bad ikväll mjukar nog upp benen.
Erik, klart jag är spänd 🙂
Den dagen jag inte är spänd inför lopp slutar jag springa (lopp iaf 🙂 )
Ett bad ikväll mjukar nog upp benen.