Quote from Guest on 15 April 2009, 14:19Är stevens cyklar bra ?
Typ :http://www.stevensbikes.de/2009/index.php?bik_id=503&lang=sv_SE&cou=SEAndra alternativ om man vill ha en snabb, styv, skön hoj och väger + 90 kg ?
Är stevens cyklar bra ?
Typ :http://www.stevensbikes.de/2009/index.php?bik_id=503&lang=sv_SE&cou=SE
Andra alternativ om man vill ha en snabb, styv, skön hoj och väger + 90 kg ?
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 14:29Bäckstedts?
Bäckstedts?
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 15:21Stevens är mycket bra, mycket pang per krona skulle jag säga. Sen var just den cykeln snygg också.
Stevens är mycket bra, mycket pang per krona skulle jag säga. Sen var just den cykeln snygg också.
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 17:18Jag får ont i ögonen av den bilden.
Jag får ont i ögonen av den bilden.
Quote from Lars Ekegård on 15 April 2009, 19:47Är själv lite partisk eftersom jag själv är glad och nöjd ägare av 3st Stevenshojar, 1 racer, 1 tempo och 1 en mtb.
Rekade och analyserade rätt länge innan jag bestämde mig. Är helnöjd med alla 3 hojarna och tycker det är väldigt mycket cykel för pengarn
Är själv lite partisk eftersom jag själv är glad och nöjd ägare av 3st Stevenshojar, 1 racer, 1 tempo och 1 en mtb.
Rekade och analyserade rätt länge innan jag bestämde mig. Är helnöjd med alla 3 hojarna och tycker det är väldigt mycket cykel för pengarn
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 20:02Sen finns det naturligtvis cyklar som är lättare för weight-weenies..
Sen finns det naturligtvis cyklar som är lättare för weight-weenies..
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 21:22vikten är inte det viktigaste ....
Jag vill ha en bra hoj.Jag gillar att cykla långt, men kan ha en ganska aggressiv körstil. gillar häftiga utförkörningar och snabba igångdragningar. Dessutom brukar jag slita ut cykeln.
Vad skall man köpa ? jag är
vikten är inte det viktigaste ....
Jag vill ha en bra hoj.
Jag gillar att cykla långt, men kan ha en ganska aggressiv körstil. gillar häftiga utförkörningar och snabba igångdragningar. Dessutom brukar jag slita ut cykeln.
Vad skall man köpa ? jag är
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 21:27TREK har sina comfortvarianter av ramar.
TREK har sina comfortvarianter av ramar.
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 21:28De Rosa.
De Rosa.
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 21:32varken Trek eller De Rosa är prisvärda.
Jag vill ha en "riktig racer" ( komfort räser ?)
varken Trek eller De Rosa är prisvärda.
Jag vill ha en "riktig racer" ( komfort räser ?)