Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 21:38Vi har uppenbarligen olika uppfattningar om vad som är prisvärt. För mig är det inte samma sak som billigt. Lycka till i letandet!
Vi har uppenbarligen olika uppfattningar om vad som är prisvärt. För mig är det inte samma sak som billigt. Lycka till i letandet!
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 21:46Jag har aldrig nämnt priset....
Jag är inte ute efter någon billig cykel utan en bra cykel.Jag tror inte att tex De rosa ligger i framkant när det gäller carbonramar , men deras prislapp är i toppklass 🙁
När min Pinarello tillverkades var Italienarna
Jag har aldrig nämnt priset....
Jag är inte ute efter någon billig cykel utan en bra cykel.
Jag tror inte att tex De rosa ligger i framkant när det gäller carbonramar , men deras prislapp är i toppklass 🙁
När min Pinarello tillverkades var Italienarna
Quote from Berit Bengtson on 15 April 2009, 21:57Nisse
Stevens SLC Team är en av 27 kolfiberramar som testades i 3/2009 av tidningen Tour.
Den fick riktigt bra betyg (men de var missnöjda med gaffelns komfort), det fanns några som var lättare och några som var stabilare och några få som var både och.D
Nisse
Stevens SLC Team är en av 27 kolfiberramar som testades i 3/2009 av tidningen Tour.
Den fick riktigt bra betyg (men de var missnöjda med gaffelns komfort), det fanns några som var lättare och några som var stabilare och några få som var både och.
D
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:04De Rosa har nu en återförsäljare i Sverige, ska även sälja retrohjulen spinergy
De Rosa har nu en återförsäljare i Sverige, ska även sälja retrohjulen spinergy
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:15Cykel City har haft De Rosa ett antal år.
Cykel City har haft De Rosa ett antal år.
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:34Du är en dålig affärsman du Stefan .
Du är en dålig affärsman du Stefan .
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:56Jag kommer att köpa en ny hoj när som helst: vad kostar en King 3 resp. Neo Pro?
Jag kommer att köpa en ny hoj när som helst: vad kostar en King 3 resp. Neo Pro?
Quote from Lena O on 15 April 2009, 22:57Är du i närheten av Norrköping den 25 april kommer Stevens att vara på plats vid CK Antilopens klubblokal med 5-7 höjer av olika storlekar och kvalité som kan testköras under f.m.
Är du i närheten av Norrköping den 25 april kommer Stevens att vara på plats vid CK Antilopens klubblokal med 5-7 höjer av olika storlekar och kvalité som kan testköras under f.m.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 09:03Jag vet, men jag sätter in på karmakontot istället.
Jag vet, men jag sätter in på karmakontot istället.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 09:37På det kontot blir man inte rik.
På det kontot blir man inte rik.