Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelStevens
You need to log in to create posts and topics.

Gött! Vad är det för storlek? Ser ut att vara en 58`a minus bildens förvrängning?
(Kan vara Fias dator...)

Storleken är en 60:a jag är nästan 190 lång. Trist att det regnar idag, jag hade verkligen sett fram emot en provrunda. Får se ifall det torkar upp lite imorn.

Äntligen!! Första rundan på nya cykeln avklarad. Körde 45 kilometer på 80 minuter och allt kändes hur bra som helst. Sådan otrolig skillnad mot förra hojjen. Nu förstår man varför dessa cyklar är lite dyrare. Tyvärr var inte vädret det bästa så det blev e

Gratulerar! Alltid kul när förväntningarna motsvaras. (t+)

Det sitter Vredenstein "stavas det så?" Fortesa nu blev jag än mer osäker på stavningen..... Om nån lyckas klura ut vilket däck jag menar skulle jag gärna ta emot lite info om de ostarna, om de är bra eller ska hängas på väggkroken i garaget direkt. (V)

Vredestein Fortezza (Tricomp?) låter troligare.

Vredenstein tillhör bland det bästa man kan köra på, har själv kört på Fortessa Tri comp och dom är likvärdiga med tex vittorias Open Evo. Cadel Evans körde med Vredenstein tubisar under 2009 f.ö

Tack för svaren!! Då ska jag verkligen behålla dessa. Jag har tidigare kört på Michelin och varit helnöjd så man blir lite osäker när det blir däck man inte har en aning om.

D FORTSÄTTNING!!