Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 02:22Gött! Vad är det för storlek? Ser ut att vara en 58`a minus bildens förvrängning?
(Kan vara Fias dator...)
Gött! Vad är det för storlek? Ser ut att vara en 58`a minus bildens förvrängning?
(Kan vara Fias dator...)
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 14:05Storleken är en 60:a jag är nästan 190 lång. Trist att det regnar idag, jag hade verkligen sett fram emot en provrunda. Får se ifall det torkar upp lite imorn.
Storleken är en 60:a jag är nästan 190 lång. Trist att det regnar idag, jag hade verkligen sett fram emot en provrunda. Får se ifall det torkar upp lite imorn.
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 15:14Äntligen!! Första rundan på nya cykeln avklarad. Körde 45 kilometer på 80 minuter och allt kändes hur bra som helst. Sådan otrolig skillnad mot förra hojjen. Nu förstår man varför dessa cyklar är lite dyrare. Tyvärr var inte vädret det bästa så det blev e
Äntligen!! Första rundan på nya cykeln avklarad. Körde 45 kilometer på 80 minuter och allt kändes hur bra som helst. Sådan otrolig skillnad mot förra hojjen. Nu förstår man varför dessa cyklar är lite dyrare. Tyvärr var inte vädret det bästa så det blev e
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 11:09Gratulerar! Alltid kul när förväntningarna motsvaras. (t+)
Gratulerar! Alltid kul när förväntningarna motsvaras. (t+)
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 21:34Det sitter Vredenstein "stavas det så?" Fortesa nu blev jag än mer osäker på stavningen..... Om nån lyckas klura ut vilket däck jag menar skulle jag gärna ta emot lite info om de ostarna, om de är bra eller ska hängas på väggkroken i garaget direkt. (V)
Det sitter Vredenstein "stavas det så?" Fortesa nu blev jag än mer osäker på stavningen..... Om nån lyckas klura ut vilket däck jag menar skulle jag gärna ta emot lite info om de ostarna, om de är bra eller ska hängas på väggkroken i garaget direkt. (V)
Quote from ellen olsson on 24 December 2009, 11:15Vredestein Fortezza (Tricomp?) låter troligare.
Vredestein Fortezza (Tricomp?) låter troligare.
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 12:09Vredenstein tillhör bland det bästa man kan köra på, har själv kört på Fortessa Tri comp och dom är likvärdiga med tex vittorias Open Evo. Cadel Evans körde med Vredenstein tubisar under 2009 f.ö
Vredenstein tillhör bland det bästa man kan köra på, har själv kört på Fortessa Tri comp och dom är likvärdiga med tex vittorias Open Evo. Cadel Evans körde med Vredenstein tubisar under 2009 f.ö
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 21:32Tack för svaren!! Då ska jag verkligen behålla dessa. Jag har tidigare kört på Michelin och varit helnöjd så man blir lite osäker när det blir däck man inte har en aning om.
D FORTSÄTTNING!!
Tack för svaren!! Då ska jag verkligen behålla dessa. Jag har tidigare kört på Michelin och varit helnöjd så man blir lite osäker när det blir däck man inte har en aning om.
D FORTSÄTTNING!!