Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSthlm: Träning i effektiv gruppcy …
You need to log in to create posts and topics.

12

Nyhet för i år!

Träning i effektiv gruppcykling i lugn och mellangrupp från Brostugan under 5 tisdagar under april-maj.
Start 5 april, sista gång 3 maj. Samlingsplats är parkeringen vid café Brostugan som ligger direkt till vänster efter Nockebybron på K

Har jag förstått det rätt om jag uppfattat det som att det bara är att dyka upp. Igen anmälning eller liknande?

Kul att du är intresserad! Jag har kompletterat infon ovan så att vi ska få en uppfattning om hur många som är intresserade. Alltför stora grupper är inte bra, speciellt inte om deltagarna är relativa nybörjare på gruppcykling.

Det här låter onekligen intressant. Har funderat på att gå med i Fredrikshof ett tag för att få in lite mer strukturerad cykelträning och det här känns som att det skulle kunna vara en bra start.

Välkommen!

För er som tror att ni nästan kommer att bli ensamma så behöver ni inte oroa er, inbjudan ligger också ute på Hofvets hemsida ( http://www.fredrikshof.se/forum/view/24568 ) och har fått 13 anmälningar redan.

Nu drar det ihop sig, tisdag 5 april blir första gången, cirka 20 pers är anmälda så det blir 2-3 grupper. Välkomna!

Det här verkar passa perfekt!
Jag siktar på att dyka upp i morgon!
...jag ska bara få loss cykeln från trainern...

Får vi se filmer på Youtube om hur det fungerar i år?

Skulle gärna testa men jobbar tyvärr de tiderna. Kör ni den 19/4? I så fall kommer jag!

Det blir inga filmer denna gång 😉

Vi kör dessa träningstillfällen under 5 tisdagar, sista gången blir 3 maj. Man kan komma alla fem gångerna eller färre. Har man cyklat en del i klunga och känner sig trygg med det har man redan uppnått målet med dessa

12