Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 14:57Taskigt!
Taskigt!
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 17:14Häng på om du är nyfiken...
Häng på om du är nyfiken...
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 17:15Kan ni köra med södra gruppen runt Söderåsen?
Kan ni köra med södra gruppen runt Söderåsen?
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 22:26måste vara ensamt där nu.. alla verkar vara på Mallis... 🙂
måste vara ensamt där nu.. alla verkar vara på Mallis... 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 10:41Hoppar över det ikväll, har fortfarande lite fix med renoveringen hemma som jag måste prioritera. Hoppas kunna komma nästa tisdag dock 🙂 Synd, för det är härligt väder idag!
Hoppar över det ikväll, har fortfarande lite fix med renoveringen hemma som jag måste prioritera. Hoppas kunna komma nästa tisdag dock 🙂 Synd, för det är härligt väder idag!
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 15:59Kul!
precis vad jag letat efter! Hur långt kör ni ungefär?
//Tomas
Kul!
precis vad jag letat efter! Hur långt kör ni ungefär?
//Tomas
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 16:17Solen går ner vid 19:40 idag och till dess vill vi vara tillbaka. Längre fram i april blir det längre rundor. Obs att detta inte är några träningspass som sådana, sträckan blir sannolikt under 3 mil idag och något längre efterhand.
Vill du cykla längre o
Solen går ner vid 19:40 idag och till dess vill vi vara tillbaka. Längre fram i april blir det längre rundor. Obs att detta inte är några träningspass som sådana, sträckan blir sannolikt under 3 mil idag och något längre efterhand.
Vill du cykla längre o