Quote from Guest on 19 September 2010, 22:57Ska cykla till Flen om några veckor. Startar i Södertälje, Järna eller Gnesta. Vill cykla så lite som möjligt på väg 57, dels för att det är en tråkig väg dels för att det blir för kort. Vet att det finns massa fina asfalterade vägar i sörmland men jag ha
Ska cykla till Flen om några veckor. Startar i Södertälje, Järna eller Gnesta. Vill cykla så lite som möjligt på väg 57, dels för att det är en tråkig väg dels för att det blir för kort. Vet att det finns massa fina asfalterade vägar i sörmland men jag ha
Quote from Berit Bengtson on 19 September 2010, 23:07Här kan du hitta bla vägbeläggningsinfo
http://gis.vv.se/iov/
Här kan du hitta bla vägbeläggningsinfo
http://gis.vv.se/iov/
Quote from Rasmus Olsson on 20 September 2010, 08:00Håkan, den sidan var rätt tom.
Håkan, den sidan var rätt tom.
Quote from Berit Bengtson on 20 September 2010, 08:50Funkar med IE.
Funkar med IE.
Quote from Rasmus Olsson on 20 September 2010, 08:51IE följer inte standard, det gör FF. Å andra sidan finns inte VV längre.
IE följer inte standard, det gör FF. Å andra sidan finns inte VV längre.
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 14:23Från Södertälje till Strängnäs har jag inte koll men därifrån så kan jag rekommendera gamla E20 västerut till Kjula.
Där svänger du söderut mot Ärla.
Efter ca 5 km svänger du mot Hällberga, fortsätter sedan mot Stenkvista där du tar vänster i rondellen
Från Södertälje till Strängnäs har jag inte koll men därifrån så kan jag rekommendera gamla E20 västerut till Kjula.
Där svänger du söderut mot Ärla.
Efter ca 5 km svänger du mot Hällberga, fortsätter sedan mot Stenkvista där du tar vänster i rondellen
Quote from Rasmus Olsson on 20 September 2010, 14:48Jag skulle ta väg 55 från Strängnäs via Malmköping. Förvisso är det 2-1 väg närmast Malmköping...
Jag skulle ta väg 55 från Strängnäs via Malmköping. Förvisso är det 2-1 väg närmast Malmköping...
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 19:26Bruse: Varför är den bättre?
Bruse: Varför är den bättre?
Quote from Rasmus Olsson on 20 September 2010, 19:33Det är den vägen jag åkt med bil flera gånger, och därför hittar. ;~)
Det är den vägen jag åkt med bil flera gånger, och därför hittar. ;~)
Quote from Fredrik Närenfors on 21 September 2010, 00:03IE9 följer standard och det fungerar bra även med den (H)
IE9 följer standard och det fungerar bra även med den (H)