Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 08:21Bruse: Själva idén med att be om tips om väg är väl att våga ta vägar man annars inte hade testat. Om nu Joel vill undvika 57:an så är väl 55:an ett vansinnigt tråkigt alternativ. Jag bor i krokarna så därför har jag cyklat många av de här vägarna.
Bruse: Själva idén med att be om tips om väg är väl att våga ta vägar man annars inte hade testat. Om nu Joel vill undvika 57:an så är väl 55:an ett vansinnigt tråkigt alternativ. Jag bor i krokarna så därför har jag cyklat många av de här vägarna.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 23:06Tack för tipsen! Som sagt var jag ute efter mindre vägar. 53:an och 55:an har jag cyklat bitvis men de är inte roliga.
Håkan, din väg ser jättebra ut! Känns som ett alternativ värdigt årets sista långtur. Från Södertälje till Mariefred går det en väg par
Tack för tipsen! Som sagt var jag ute efter mindre vägar. 53:an och 55:an har jag cyklat bitvis men de är inte roliga.
Håkan, din väg ser jättebra ut! Känns som ett alternativ värdigt årets sista långtur. Från Södertälje till Mariefred går det en väg par
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 07:11Med undantag för en och annan motorcykel som kommer i 180, Men de är tack och lov rätt sällsynta.
Med undantag för en och annan motorcykel som kommer i 180, Men de är tack och lov rätt sällsynta.
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 12:39Joel: hur gick det? Har själv tänkt mig denna rutt till sommaren.
Joel: hur gick det? Har själv tänkt mig denna rutt till sommaren.