Quote from Guest on 1 October 2010, 20:44Ja vad säger man? 2011 ligger loppen lite för nära varandra så det är dags att välja. Tidigare var det 2 veckor ( som det varit de senaste två åren i a f) mellan loppen och det kanske har varit lite tufft men genomförbart.
Nästa år är det bara en vecka
Ja vad säger man? 2011 ligger loppen lite för nära varandra så det är dags att välja. Tidigare var det 2 veckor ( som det varit de senaste två åren i a f) mellan loppen och det kanske har varit lite tufft men genomförbart.
Nästa år är det bara en vecka
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 20:54Samma med Gtbg-varvet (21 maj) & Sthlm Marathon (28 maj).
Vore intressant om någon insatt källa man sprida hur arrangörerna egentligen resonerat kring detta? Varför har de stora loppen lagt sig så nära varandra?? Jag tänker mig väl att i alla fall ett an
Samma med Gtbg-varvet (21 maj) & Sthlm Marathon (28 maj).
Vore intressant om någon insatt källa man sprida hur arrangörerna egentligen resonerat kring detta? Varför har de stora loppen lagt sig så nära varandra?? Jag tänker mig väl att i alla fall ett an
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 21:09Jag har tider jag vill slå på båda så det blir till att ladda om kvickt helt enkelt. 😀
Jag har tider jag vill slå på båda så det blir till att ladda om kvickt helt enkelt. 😀
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 21:22jag är också sugen på att köra båda...Har sprungit halvan i år och har tid att slå 🙂 kommer dock att springa maran i slutet av maj och halvan i september. Är helt grön vad gäller löpning så tror inte jag fixar LL på det då jag vill avsluta med hässelbylo
jag är också sugen på att köra båda...Har sprungit halvan i år och har tid att slå 🙂 kommer dock att springa maran i slutet av maj och halvan i september. Är helt grön vad gäller löpning så tror inte jag fixar LL på det då jag vill avsluta med hässelbylo
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 22:54Krock mellan Varvet och SM fick jag ett svar i SM-monter i Berlin.
Tydligen så skulle SM varit på Kristiflygare-helgen och då är det svårt att få funktionärer.
Krock mellan Varvet och SM fick jag ett svar i SM-monter i Berlin.
Tydligen så skulle SM varit på Kristiflygare-helgen och då är det svårt att få funktionärer.
Quote from Jonas Bäckstrand on 6 October 2010, 17:35Man undrar ju lite vad arrangörerna tänker med... Kan de inte samordna sina arrangemang lite så man kan springa båda? Samma med göteborg och maran? Jag vill springa alla och inte tvingas välja... grrrr!
http://blogg.piggelina.se
Man undrar ju lite vad arrangörerna tänker med... Kan de inte samordna sina arrangemang lite så man kan springa båda? Samma med göteborg och maran? Jag vill springa alla och inte tvingas välja... grrrr!
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 17:47Jadu, kanske de samordnar med andra tävlingar än de DU vill springa, och/eller har andra saker att ta hänsyn till?
Jadu, kanske de samordnar med andra tävlingar än de DU vill springa, och/eller har andra saker att ta hänsyn till?
Quote from ellen olsson on 6 October 2010, 17:58Andra saker? Syftar du på "ovidkommande" saker som helgdagar? 😉
Andra saker? Syftar du på "ovidkommande" saker som helgdagar? 😉
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 18:36Varvet ligger där det ligger utan hänsyn till Stockholm Marathon, medan Kungsholmen lägger sig så det passar till SM. Dock krockar det då med SpringCross, och eftersom jag sprungit det sen starten är det enkelt för mig, SpringCross. Jag ska dock inte spri
Varvet ligger där det ligger utan hänsyn till Stockholm Marathon, medan Kungsholmen lägger sig så det passar till SM. Dock krockar det då med SpringCross, och eftersom jag sprungit det sen starten är det enkelt för mig, SpringCross. Jag ska dock inte spri
Quote from Jonas Bäckstrand on 6 October 2010, 18:37@Magnus - jo så kan det ju förstås, vara men nu råkar det ju vara de största loppen vi pratar om. Jaja, jag är inte bitter 🙂 Det kommer fler lopp och fler år!
@Magnus - jo så kan det ju förstås, vara men nu råkar det ju vara de största loppen vi pratar om. Jaja, jag är inte bitter 🙂 Det kommer fler lopp och fler år!