Quote from Guest on 15 July 2010, 21:02Flyttar snart till Östermalm och kikade efter träningsrundor. Hela staden är ju nersmetad med linjer på träningsrundor! Så jag undrar:
- jag trivs väldigt bra på grus. Finns det i närheten av östermalm?
- hur långt behöver man ta sig för att eventuellt h
Flyttar snart till Östermalm och kikade efter träningsrundor. Hela staden är ju nersmetad med linjer på träningsrundor! Så jag undrar:
- jag trivs väldigt bra på grus. Finns det i närheten av östermalm?
- hur långt behöver man ta sig för att eventuellt h
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 21:12Djurgården ligger nära Östermalm, där finns gott om grusvägar. Även området bakom KTH funkar nog bra. Och Gärdet.
Jag tror att du gör det för komplicerat genom att kolla upp alltför mycket i förväg, som du säger blir det ju väldigt svårt att få en överb
Djurgården ligger nära Östermalm, där finns gott om grusvägar. Även området bakom KTH funkar nog bra. Och Gärdet.
Jag tror att du gör det för komplicerat genom att kolla upp alltför mycket i förväg, som du säger blir det ju väldigt svårt att få en överb
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 21:15vi var precis ute och tog en runda i ett av elljusspåren som börjar brevid/bakom Stadion. Kanonbra spår att springa i, finns i varierande distanser.
Annars håller jag med om Djurgården.
Sen finns även Hagaparken, mycket fint att springa längs vattnet.
vi var precis ute och tog en runda i ett av elljusspåren som börjar brevid/bakom Stadion. Kanonbra spår att springa i, finns i varierande distanser.
Annars håller jag med om Djurgården.
Sen finns även Hagaparken, mycket fint att springa längs vattnet.
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 21:16Lill-Jansskogen brukar fungera.
Lill-Jansskogen brukar fungera.
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 21:23Brunnsviken runt! 11.5 km plus transport
Brunnsviken runt! 11.5 km plus transport
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 21:23Som sagt Lill-Janskogen har flera löpsspår. Det finns skyltar över spåren vid KTH-hallen åtminstone, förmodligen något mer ställe. Man får ett lite längre spår på totalt 6km om man fortsätter över vägen (finns spår dit också) och kör slingan på andra sida
Som sagt Lill-Janskogen har flera löpsspår. Det finns skyltar över spåren vid KTH-hallen åtminstone, förmodligen något mer ställe. Man får ett lite längre spår på totalt 6km om man fortsätter över vägen (finns spår dit också) och kör slingan på andra sida
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 21:56Som flera redan sagt så funkar Lill-Jansskogen bra. Jogga till Hagaparken och spring omkring där. Du kanske till och med kan få en kopp kaffe av gymprinsen. Annars så spring ut åt djurgården och djurgårdsbrunnskanalen. Du har även Östermalms IP bakom min
Som flera redan sagt så funkar Lill-Jansskogen bra. Jogga till Hagaparken och spring omkring där. Du kanske till och med kan få en kopp kaffe av gymprinsen. Annars så spring ut åt djurgården och djurgårdsbrunnskanalen. Du har även Östermalms IP bakom min
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 22:17Om du orkar ta dig iväg en sväng med tunnelbanan vill jag passa på och slå ett slag för Ursvik (blå linje mot Kista, hållplats Hallonbergen) där det finns uppmärkt allt från 2,5 till 15 km med varierande grad av terrängfaktor. Inte i närheten av dig men v
Om du orkar ta dig iväg en sväng med tunnelbanan vill jag passa på och slå ett slag för Ursvik (blå linje mot Kista, hållplats Hallonbergen) där det finns uppmärkt allt från 2,5 till 15 km med varierande grad av terrängfaktor. Inte i närheten av dig men v
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 22:34eller ta cykeln till Hellas!
eller ta cykeln till Hellas!
Quote from Elias Engqvist on 15 July 2010, 22:54Eller spring till Ursvik - ta ett varv och spring tillbaks...
Annars Stora Skuggan utmed vattnet Lappis vidare utmed vattnet förbi Bergshamra till vänster utmed brunnsviken in i Haga tillbaks mot östermalm...
Eller som sagt bara runt Djurgårn - lite dry
Eller spring till Ursvik - ta ett varv och spring tillbaks...
Annars Stora Skuggan utmed vattnet Lappis vidare utmed vattnet förbi Bergshamra till vänster utmed brunnsviken in i Haga tillbaks mot östermalm...
Eller som sagt bara runt Djurgårn - lite dry