Quote from Guest on 8 July 2011, 20:26Hallå!
Jag söker en lagkamrat som vill köra Sprint varianten med mig.
Jag har tidigare prövat tre multisport tävlingar, två mer kända: Hestra Adventure & Kolmården Adventure.
Den jag söker behöver inte ha erfarenhet utan kanske bara är sugen på att t
Hallå!
Jag söker en lagkamrat som vill köra Sprint varianten med mig.
Jag har tidigare prövat tre multisport tävlingar, två mer kända: Hestra Adventure & Kolmården Adventure.
Den jag söker behöver inte ha erfarenhet utan kanske bara är sugen på att t
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 20:36Hej. Låter kul. Dock har jag ingen cykel, men det kan jag nog låna ihop...
Hej. Låter kul. Dock har jag ingen cykel, men det kan jag nog låna ihop...
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 11:12Hallå.
Va roligt! Kolla om du kan låna någon cykel så får vi väl ta en fika eller så och prata vidare? 🙂
Hallå.
Va roligt! Kolla om du kan låna någon cykel så får vi väl ta en fika eller så och prata vidare? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 12:32Hej, om Henrik skulle "hoppa av" utmaningen Sthlm Extreme så är jag intresserad av att köra med dig David. Jag letar oxå efter lagkamrat. Jag har tävlat några Multisport Sprint (damklass) tidigare. Senast Citychallenge i Sthlm 2008.
Hej, om Henrik skulle "hoppa av" utmaningen Sthlm Extreme så är jag intresserad av att köra med dig David. Jag letar oxå efter lagkamrat. Jag har tävlat några Multisport Sprint (damklass) tidigare. Senast Citychallenge i Sthlm 2008.
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 09:53Hej
Hade varit kul, men tror tyvärr inte att jag hinner och har inte lyckats fixa nån cykel än. Hoppas du hittar nån annan att tävla med.
/Henrik
Hej
Hade varit kul, men tror tyvärr inte att jag hinner och har inte lyckats fixa nån cykel än. Hoppas du hittar nån annan att tävla med.
/Henrik
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 20:34oj.. det där lät ju riktigt spännande..dock inte detta år men definitivt ngt att tänka på...lycka till med att hitta lagkamrat
oj.. det där lät ju riktigt spännande..dock inte detta år men definitivt ngt att tänka på...lycka till med att hitta lagkamrat
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 22:23tackar =) Det är fixat nu, det kommer ju fler multisport tävlingar framöver så bara att hojta till =)
tackar =) Det är fixat nu, det kommer ju fler multisport tävlingar framöver så bara att hojta till =)
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 23:14Vore riktigt roligt så absolut om det kommer fler tillfällen.
Lycka till!
Vore riktigt roligt så absolut om det kommer fler tillfällen.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 23:25Är även sugen på att pröva triathlon någon gång, dock är det ju inte alltid lag vid de tävlingarna men kan va kul å ha någon att träna med inför.
Är även sugen på att pröva triathlon någon gång, dock är det ju inte alltid lag vid de tävlingarna men kan va kul å ha någon att träna med inför.