Quote from Guest on 22 May 2011, 00:32Hej! Någon mer än jag som är sugen att springa båda loppen? Skulle man kunna springa med bra tider på båda loppen? I så fall hur bör återhämtningen vara mellan loppen?
Hej! Någon mer än jag som är sugen att springa båda loppen? Skulle man kunna springa med bra tider på båda loppen? I så fall hur bör återhämtningen vara mellan loppen?
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 00:42Tänkte springa båda och öser nog på, men springer ingenting emellan.
Tänkte springa båda och öser nog på, men springer ingenting emellan.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 09:37Personligen tror jag att det är svårt att köra max på båda. Jag kommer att fokusera på LL och eventuellt springa HM, men att köra på 70-80% isf. Jag vill vara fräsch i benen till LL och fixa de ryckiga backarna mellan 16-20 och för att kunna ösa på efter
Personligen tror jag att det är svårt att köra max på båda. Jag kommer att fokusera på LL och eventuellt springa HM, men att köra på 70-80% isf. Jag vill vara fräsch i benen till LL och fixa de ryckiga backarna mellan 16-20 och för att kunna ösa på efter
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 10:02Jag planerar att köra båda.
Jag planerar att köra båda.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 10:37Jag är också sugen på att köra bägge... Bestämmer mig efter maran då jag har kört samma upplägg innan den (Göteborgsvaret i lördags)
Jag är också sugen på att köra bägge... Bestämmer mig efter maran då jag har kört samma upplägg innan den (Göteborgsvaret i lördags)