Quote from Guest on 23 July 2012, 18:45Någon förutom jag som ska springa? Man kan gå och efteranmäla sig på Runners store på vasagatan eller på Tanto innan loppet. Ser ut att bli en fin kväll, årsta runt.
http://www.stockholmkvartsmarathon.se/start/content.cfm?Sec_ID=3848&Rac_ID=242&Lan_ID=1
Någon förutom jag som ska springa? Man kan gå och efteranmäla sig på Runners store på vasagatan eller på Tanto innan loppet. Ser ut att bli en fin kväll, årsta runt.
http://www.stockholmkvartsmarathon.se/start/content.cfm?Sec_ID=3848&Rac_ID=242&Lan_ID=1
Quote from Funbeat user on 23 July 2012, 18:55Ska dit och springa.
För kort för mig men blev "lurad" att anmäla mig. 😉
Ska dit och springa.
För kort för mig men blev "lurad" att anmäla mig. 😉
Quote from Funbeat user on 23 July 2012, 20:50Jag har sprungit ca 500 ggr runt Årstaviken. Ser inte ett skäl till att plötsligt betala 350 spänn för att göra det en gång till.
Jag har sprungit ca 500 ggr runt Årstaviken. Ser inte ett skäl till att plötsligt betala 350 spänn för att göra det en gång till.
Quote from Funbeat user on 23 July 2012, 21:44Men jag har faktiskt bara sprungit 1 gång runt Årstaviken så då tyckte jag det var helt OK med 350kr 😉
Jag sprang även 750 varv på Skövdes 400m bana förra året, så jag tyckte det var helt OK att betala 1200kr för att få göra ett antal varv även i år
Men jag har faktiskt bara sprungit 1 gång runt Årstaviken så då tyckte jag det var helt OK med 350kr 😉
Jag sprang även 750 varv på Skövdes 400m bana förra året, så jag tyckte det var helt OK att betala 1200kr för att få göra ett antal varv även i år
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 09:04Ska dit! En av mina favoritrundor som jag gärna springer och då vill jag gärna vara med när en ny tävling går av stapeln 🙂
Stackars Janne att bli lurad så där 😉
Ska dit! En av mina favoritrundor som jag gärna springer och då vill jag gärna vara med när en ny tävling går av stapeln 🙂
Stackars Janne att bli lurad så där 😉
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 09:23Fast Marie, jag var nog ganska lättlurad 😉
Fast Marie, jag var nog ganska lättlurad 😉
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 09:24jag ska springa på onsdag!
jag ska springa på onsdag!
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 09:36Jag planerar att springa.
Jag planerar att springa.