Quote from Guest on 30 May 2009, 14:45någon mer än jag som inte får några tider i mobilen????? 🙁
någon mer än jag som inte får några tider i mobilen????? 🙁
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 14:55Jag har 14:55 nu i mobilen.
Jag har 14:55 nu i mobilen.
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 15:00Då ligger du lite före, David *s*
NU trillade det in en tid.
Karin L http://www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=1985
10km 55:36Någon annan?
Då ligger du lite före, David *s*
NU trillade det in en tid.
Karin L http://www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=1985
10km 55:36
Någon annan?
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 16:12Det verkar fungera. Synd att de inte skickar ett sms för varje mellantid bara.
Det verkar fungera. Synd att de inte skickar ett sms för varje mellantid bara.
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 16:23Ja och km-tid (min/km) som Gbg-varvet.
EDIT: jag som läste fel - trodde att man fick start-tid och sedan varje 5:a, som på Gbg-varvet.....
"Under loppet får du passertider vid 10 km, 21,1 km och 30 km samt naturligtvis även tiden i mål. Dessa tiden ski
Ja och km-tid (min/km) som Gbg-varvet.
EDIT: jag som läste fel - trodde att man fick start-tid och sedan varje 5:a, som på Gbg-varvet.....
"Under loppet får du passertider vid 10 km, 21,1 km och 30 km samt naturligtvis även tiden i mål. Dessa tiden ski
Quote from Camilla Höög on 30 May 2009, 16:48Jag nöjer mig med att titta på hemsidan och får då mellantider, tempo och placering.
Jag nöjer mig med att titta på hemsidan och får då mellantider, tempo och placering.
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 16:52Tack, Anders, precis vad jag ville ha....... 35:- spänn i pottan 😉
Tack, Anders, precis vad jag ville ha....... 35:- spänn i pottan 😉
Quote from Jonas Täng on 30 May 2009, 19:59Hade du varit här Maria hade du kunnat kolla live! Karin L och jag hade rätt bra koll på varandra genom loppet. Utom på slutet.
Min mamma som var här och kollade utnyttjade sms-tjänsten genom att ställa sig för att heja ett par hundra meter efter varje
Hade du varit här Maria hade du kunnat kolla live! Karin L och jag hade rätt bra koll på varandra genom loppet. Utom på slutet.
Min mamma som var här och kollade utnyttjade sms-tjänsten genom att ställa sig för att heja ett par hundra meter efter varje
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 20:05Ja, det hade förstås varit det ultimata, Sara, att vara på plats.....men hade jag varit det så hade jag ju sprungit och inte haft koll iaf 😉
GRATTIS du också - enastående! (t+)
Ja, det hade förstås varit det ultimata, Sara, att vara på plats.....men hade jag varit det så hade jag ju sprungit och inte haft koll iaf 😉
GRATTIS du också - enastående! (t+)
Quote from Camilla Höög on 30 May 2009, 20:15Förlåt, jag är lite plump i bland 🙂
Förlåt, jag är lite plump i bland 🙂