Quote from Guest on 20 August 2008, 20:45Välkommen till hemsidan för Stockholm Rogaining!
Är du en uthållig orienterare? Löpare med någon kunskap i kartläsning? Multisportare eller cyklist? I så fall kommer Stockholm Rogaining 2008 att passa dig perfekt! Utmana kompisgänget, gå ihop med några ko
Välkommen till hemsidan för Stockholm Rogaining!
Är du en uthållig orienterare? Löpare med någon kunskap i kartläsning? Multisportare eller cyklist? I så fall kommer Stockholm Rogaining 2008 att passa dig perfekt! Utmana kompisgänget, gå ihop med några ko
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 20:55Och det här hjälper min hårväxt hur då?
Nä allvarligt, det ser kul ut men när blir det mörkt i mitten på november? Kl. 16?
Och det här hjälper min hårväxt hur då?
Nä allvarligt, det ser kul ut men när blir det mörkt i mitten på november? Kl. 16?
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 22:17Ha ha ha
Grym kommentar Peter. Allvarligt talat så trodde jag det var ett lopp sponsrat av Rogaine när jag såg rubriken...
Ha ha ha
Grym kommentar Peter. Allvarligt talat så trodde jag det var ett lopp sponsrat av Rogaine när jag såg rubriken...
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 16:47Det låter faktiskt roligt, men jag kan inte orientera alls. Hur funkar det med lagen, räcker det med att en i laget kan orientera?
Det låter faktiskt roligt, men jag kan inte orientera alls. Hur funkar det med lagen, räcker det med att en i laget kan orientera?
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 16:48Jag kan orientera mej hjälpligt.
Se där, ett mixed-lag färdigt!
Jag kan orientera mej hjälpligt.
Se där, ett mixed-lag färdigt!
Quote from ellen olsson on 21 August 2008, 17:24I princip så räcker det med att laget kommer imål på utsatt tid. Det finns inget krav på att man måste hitta kontroller... 😉
I princip så räcker det med att laget kommer imål på utsatt tid. Det finns inget krav på att man måste hitta kontroller... 😉
Quote from Elias Engqvist on 21 August 2008, 17:29Men man kanske inte vinner ifall man inte hittat några 🙂
Men man kanske inte vinner ifall man inte hittat några 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 18:02Peter, jag är på, allvarligt om du har lust!! 🙂
Peter, jag är på, allvarligt om du har lust!! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 18:06Ja, det låter ju som om det skulle räcka med en som kan orientera, med tanke på att laget måste hålla ihop hela tiden. Men å andra sidan så lär det väl inte skada att ha en som ropar "Hörru du du!" när den självutnämnde "orienteraren" börjar dra iväg fel.
Ja, det låter ju som om det skulle räcka med en som kan orientera, med tanke på att laget måste hålla ihop hela tiden. Men å andra sidan så lär det väl inte skada att ha en som ropar "Hörru du du!" när den självutnämnde "orienteraren" börjar dra iväg fel.
Quote from Jonny Persson on 21 August 2008, 18:40Jag har sprungit ett par rogainingtävlingar och kan intyga att det räcker om att en kan orientera men att det är en väldig fördel om båda kan. Under 6 timmars löpning så får man lätt svackor då man kan lite korkade beslut. Finns det då någon som kan rätta
Jag har sprungit ett par rogainingtävlingar och kan intyga att det räcker om att en kan orientera men att det är en väldig fördel om båda kan. Under 6 timmars löpning så får man lätt svackor då man kan lite korkade beslut. Finns det då någon som kan rätta