Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Välkommen till hemsidan för Stockholm Rogaining!
Är du en uthållig orienterare? Löpare med någon kunskap i kartläsning? Multisportare eller cyklist? I så fall kommer Stockholm Rogaining 2008 att passa dig perfekt! Utmana kompisgänget, gå ihop med några ko

Och det här hjälper min hårväxt hur då?

Nä allvarligt, det ser kul ut men när blir det mörkt i mitten på november? Kl. 16?

Ha ha ha

Grym kommentar Peter. Allvarligt talat så trodde jag det var ett lopp sponsrat av Rogaine när jag såg rubriken...

Det låter faktiskt roligt, men jag kan inte orientera alls. Hur funkar det med lagen, räcker det med att en i laget kan orientera?

Jag kan orientera mej hjälpligt.
Se där, ett mixed-lag färdigt!

I princip så räcker det med att laget kommer imål på utsatt tid. Det finns inget krav på att man måste hitta kontroller... 😉

Men man kanske inte vinner ifall man inte hittat några 🙂

Peter, jag är på, allvarligt om du har lust!! 🙂

Ja, det låter ju som om det skulle räcka med en som kan orientera, med tanke på att laget måste hålla ihop hela tiden. Men å andra sidan så lär det väl inte skada att ha en som ropar "Hörru du du!" när den självutnämnde "orienteraren" börjar dra iväg fel.

Jag har sprungit ett par rogainingtävlingar och kan intyga att det räcker om att en kan orientera men att det är en väldig fördel om båda kan. Under 6 timmars löpning så får man lätt svackor då man kan lite korkade beslut. Finns det då någon som kan rätta