Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 19:04Mackan, du och jag i år då! Jag bantar ner mig lite och joggar i regnkläder dagen innan, sen kan jag sitta i din ryggsäck och serva med färdkost medan du orienterar. Och springer 😀 Klockrent vinstkoncept!
Mackan, du och jag i år då! Jag bantar ner mig lite och joggar i regnkläder dagen innan, sen kan jag sitta i din ryggsäck och serva med färdkost medan du orienterar. Och springer 😀 Klockrent vinstkoncept!
Quote from Jonny Persson on 21 August 2008, 19:34Ja du Floppis! Kan du mata med falukorv tror du?
Ja du Floppis! Kan du mata med falukorv tror du?
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 12:11Då jag själv har arrangerat tävlingen tidigare i OK ravinens regi så kan jag säga att det är en enklare orientering men vissta så tjänar man på om man kan ol-kunskapen fullt ut.
Glöm inte att lampa är ett måste efter 16.00
Anmäl er nu det har båda Team
Då jag själv har arrangerat tävlingen tidigare i OK ravinens regi så kan jag säga att det är en enklare orientering men vissta så tjänar man på om man kan ol-kunskapen fullt ut.
Glöm inte att lampa är ett måste efter 16.00
Anmäl er nu det har båda Team
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 12:44Idag är sista dag för ordinarie anmälan. Därefter efteranmälan fram till 13 nov.
Idag är sista dag för ordinarie anmälan. Därefter efteranmälan fram till 13 nov.
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 12:57Information om anmälan, inklippt direkt från inbjudan:
Per e-mail till: rogaine2008@live.se. Ange namn, klass, eventuellt lagnamn,
eventuellt sportidentnummer. Anmälan skall vara arrangörerna tillhanda den
8/11. Efteranmälan 300kr per person tom den 13/1
Information om anmälan, inklippt direkt från inbjudan:
Per e-mail till: rogaine2008@live.se. Ange namn, klass, eventuellt lagnamn,
eventuellt sportidentnummer. Anmälan skall vara arrangörerna tillhanda den
8/11. Efteranmälan 300kr per person tom den 13/1
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 10:55någon som behöver en partner??Man har för tråkiga vänner som anser att bil och cykel och aven taxi är till för riktiga män(och kvinnor)Jag är sugen är väl sådär på karta men klarar mig ska plugga lite med våran ol klubb
någon som behöver en partner??Man har för tråkiga vänner som anser att bil och cykel och aven taxi är till för riktiga män(och kvinnor)Jag är sugen är väl sådär på karta men klarar mig ska plugga lite med våran ol klubb
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 12:56Nu är det avslöjat att tävlingscentrum (hasch house) blir Farsta Gymnasium. Det går fortfarande fineman att anmäla sig så slå till vettja 🙂
Nu är det avslöjat att tävlingscentrum (hasch house) blir Farsta Gymnasium. Det går fortfarande fineman att anmäla sig så slå till vettja 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 14:42Det heter ju Hash House.
Hasch house är något helt annat 🙂
Det heter ju Hash House.
Hasch house är något helt annat 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 16:01Visst är det så men eftersom det är ett ställe man springer och dopar sig på så ligger det nära tillhands med Haschhus. Att dopingen sen består av powergel, sportdryck och kanske en energikaka är en annan sak 🙂
Visst är det så men eftersom det är ett ställe man springer och dopar sig på så ligger det nära tillhands med Haschhus. Att dopingen sen består av powergel, sportdryck och kanske en energikaka är en annan sak 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 17:22Ska vi bestämma oss för "Kickarnas Hus"?
Ska vi bestämma oss för "Kickarnas Hus"?