Quote from Guest on 29 May 2012, 14:43www.stockholmtrail.se
Stockholm Trail är tävlingen för dig som gillar utmaningar. Med start och mål vid Globen City, varvningar i Hammarbybacken och slingor i Nackareservatets vackra omgivningar är detta den ultimata utmaningen för dig som vill uppleva b
http://www.stockholmtrail.se
Stockholm Trail är tävlingen för dig som gillar utmaningar. Med start och mål vid Globen City, varvningar i Hammarbybacken och slingor i Nackareservatets vackra omgivningar är detta den ultimata utmaningen för dig som vill uppleva b
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 14:53Är ju precis vad som fattades i Stockholmsområdet!
Är ju precis vad som fattades i Stockholmsområdet!
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 20:00Kul, men kunde inte hitta någon karta med banan.
Kul, men kunde inte hitta någon karta med banan.
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 23:03http://www.stockholmtrail.se/img/ST21km.jpg
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 09:41Här ska Team Rockrunners vara med på, hemmaterräng 🙂
Här ska Team Rockrunners vara med på, hemmaterräng 🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 09:52Riktigt fina stigar ner runt Söderbysjön. Ser framemot detta!
Riktigt fina stigar ner runt Söderbysjön. Ser framemot detta!
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 19:33Ser fram mot detta med skräckblandad förtjusning!
Har aldrig sprungit obanat, bara lite grand på stig. Har sprungit Roslagsledens första etapp en gång, plus svängen ned mot Vallentunasjön några gånger. Som långsam löpare lär detta ta lång tid! Vi får se h
Ser fram mot detta med skräckblandad förtjusning!
Har aldrig sprungit obanat, bara lite grand på stig. Har sprungit Roslagsledens första etapp en gång, plus svängen ned mot Vallentunasjön några gånger. Som långsam löpare lär detta ta lång tid! Vi får se h
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 20:01Känns väldigt lockande. Väl intrampad hemmaterräng dessutom. Men bara två veckor före Jubileumsmaran. Hm...
Känns väldigt lockande. Väl intrampad hemmaterräng dessutom. Men bara två veckor före Jubileumsmaran. Hm...
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 11:45Ni som är vana med området där loppet går kanske kan svara på en liten fråga från mig, jag har aldrig befunnit mig i skogarna där loppet går!
Orienterarna kör väl med långbyxor för att slippa besvär med djur och även slippa bli riven av buskar o dyl, och
Ni som är vana med området där loppet går kanske kan svara på en liten fråga från mig, jag har aldrig befunnit mig i skogarna där loppet går!
Orienterarna kör väl med långbyxor för att slippa besvär med djur och även slippa bli riven av buskar o dyl, och
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 18:11Är det fint väder så kör i korta taights eller kortbyxor skulle jag råda till i alla fall.
Är det fint väder så kör i korta taights eller kortbyxor skulle jag råda till i alla fall.