Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Det är sällan jag springer rakt ut i snåren. I detta område kryllar det av stigar dessutom. Men eftersom det i detta lopp sägs finnas sträckor i stiglös terräng skulle jag nog föredra knähöga strumpor över långbyxor i nylon. Då har man åtminstone ett hyfs

Regnet har fortsatt att falla här i Vallentuna, jag gissar att det blir ett blött och geggigt lopp! Ser fram emot kvällen och hoppas på en trevlig skogstur. Håll gärna tummarna att jag hinner i mål innan snöret dras, jag har en känsla av att underlaget ko

Nu skiner solen öven banan!!! Det blir blött så klä dig med så lite och tajt som möjligt så kommer vattenpölarna bara bli roliga och svalkande inslag i banan.

Fantastiskt lopp!
Jag njöt av banans sträckning i den vackra miljön och alla härliga funktionärer som fick mig att känna mig duktig!
Grattis till ett mycket välarrangerat evenemang!
Kram,
Jenny

Trevligt lopp på alla vis. Men varför snålas det med tilltugg efter målgång? Jag förväntar mig mycket mer än en banan och en liten kexchoklad. Skulle inte heller vara helt fel med lite mer tjo och stim vid målgången för oss som tar lite längre tid på oss.

Fantastiskt fin bana!

Tack arrangörer och banläggare och medlöpare

12