Quote from Guest on 6 February 2010, 22:11Underbart att läsa på förbundets hemsida att man kommer att arrangera ett årligen återkommande lopp i Stockholm med start 29 augusti! Ett mycket bra beslut och det vore väl sjutton om inte Stockholm skulle ha ett arrangemang likt de vi hittar ute i Europa
Underbart att läsa på förbundets hemsida att man kommer att arrangera ett årligen återkommande lopp i Stockholm med start 29 augusti! Ett mycket bra beslut och det vore väl sjutton om inte Stockholm skulle ha ett arrangemang likt de vi hittar ute i Europa
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 22:21Fasiken vad underbart roligt att läsa att det blir av den 29:e!!
Nu hoppas vi på stort deltagande och att tävlingen har kommit för att stanna!!
Fasiken vad underbart roligt att läsa att det blir av den 29:e!!
Nu hoppas vi på stort deltagande och att tävlingen har kommit för att stanna!!
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 08:18Bara för alla Stockholmsklubbar att gå ihop och stötta förbundet. En rejäl kraftsamling och det borde gå vägen 🙂
Bara för alla Stockholmsklubbar att gå ihop och stötta förbundet. En rejäl kraftsamling och det borde gå vägen 🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 15:59Bara för alla triathleter och ta med 2-5 oinvigda till tävlingen så kommer det att bli alldeles fantastiskt bra 🙂
Bara för alla triathleter och ta med 2-5 oinvigda till tävlingen så kommer det att bli alldeles fantastiskt bra 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 13:34Vad är det för distans??
Vad är det för distans??
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 14:35Var kan man anmäla sig?
Var kan man anmäla sig?
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 14:38Distans: "rikta sig till både motionärer och elit på distanser upp till olympisk distans."
Taget från triathlonförbundets hemsida
Distans: "rikta sig till både motionärer och elit på distanser upp till olympisk distans."
Taget från triathlonförbundets hemsida
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 16:38tråkigt att den är samma helg som Sala Silverman kommer vara..
Jag väljer ju Sala i det fallet
tråkigt att den är samma helg som Sala Silverman kommer vara..
Jag väljer ju Sala i det fallet
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 16:45Bara en vecka före Lidingöloppet också (#). Blir nog tyvärr nästa år för min del eftersom jag har en vadslagning om en ganska vass tid på Lidingön som jag måste ladda för. Men det var väl den sista helgen som fanns på sommaren så att de har en chans att
Bara en vecka före Lidingöloppet också (#). Blir nog tyvärr nästa år för min del eftersom jag har en vadslagning om en ganska vass tid på Lidingön som jag måste ladda för. Men det var väl den sista helgen som fanns på sommaren så att de har en chans att
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 16:47Lidingöloppet?? e det så tidigt i år?!?
*Kollade upp det, lidingöloppet är ju först den 25:e september ju!
Lidingöloppet?? e det så tidigt i år?!?
*Kollade upp det, lidingöloppet är ju först den 25:e september ju!