Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 16:49Du hann före min edit. Knarkade totalt. Det ska dessutom vara en barnfri helg för mig, så det borde klaffa perfekt.
Du hann före min edit. Knarkade totalt. Det ska dessutom vara en barnfri helg för mig, så det borde klaffa perfekt.
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 21:39Det är tyvärr samma helg som både Sala halv IM och Tjörn 11.3. Konstig att man väljer att planera dessa samma tid varje år och sen Stockholm på det...
Det är tyvärr samma helg som både Sala halv IM och Tjörn 11.3. Konstig att man väljer att planera dessa samma tid varje år och sen Stockholm på det...
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 22:22Jo faktiskt, mkt märkligt Triathlon är ju inte speciellt stort än i Sverige, och då är det ju faktiskt lite märkligt att man placerar tre st populära tävlingar på samma dag!
Jo faktiskt, mkt märkligt Triathlon är ju inte speciellt stort än i Sverige, och då är det ju faktiskt lite märkligt att man placerar tre st populära tävlingar på samma dag!
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 13:33Tjohoo!! Blir kanske min första triathlontävling!!
kommer dock börja på ett nytt jobb i sommar och har redan sagt till om att jag är uppbokad 5 juni (Sthlmmarathon) 18-19 juni (vättern), 11 juli (vansbro) och 14 aug (midnattsloppet) så det kan tyvärr my
Tjohoo!! Blir kanske min första triathlontävling!!
kommer dock börja på ett nytt jobb i sommar och har redan sagt till om att jag är uppbokad 5 juni (Sthlmmarathon) 18-19 juni (vättern), 11 juli (vansbro) och 14 aug (midnattsloppet) så det kan tyvärr my
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 09:42Tusan!
Jag ville ju köra Tjörn (kul alliteration f.ö.). Det är ju samma helg. Nu blir det lotten som får avgöra. Någon som kan numret till Lotten?
/Carl
Tusan!
Jag ville ju köra Tjörn (kul alliteration f.ö.). Det är ju samma helg. Nu blir det lotten som får avgöra. Någon som kan numret till Lotten?
/Carl
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 16:17Lotten på Tjörn triathlon / tjorntriathlon.com
Jag tycker alla skall anmäla sig till den trevligaste tävlingen. 🙂
MVH Tommy
Lotten på Tjörn triathlon / tjorntriathlon.com
Jag tycker alla skall anmäla sig till den trevligaste tävlingen. 🙂
MVH Tommy
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 16:29Frågan är, hur kommer Stockholm Triathlon se ut?? Samma bana som förra gången 2009?
Tycker cyklingen i Mazda Stockholm Triathlon har varit riktigt cool!
Frågan är, hur kommer Stockholm Triathlon se ut?? Samma bana som förra gången 2009?
Tycker cyklingen i Mazda Stockholm Triathlon har varit riktigt cool!
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 14:37Finns det någon anmälan uppe?
/Ralph
Finns det någon anmälan uppe?
/Ralph