Quote from Guest on 11 April 2013, 15:28Bästa löparvänner.
Nej nu vill jag ut och springa i skogen, på isfria stigar! Finns det nån som har nåt bra tips? Kuperade, slingriga stigar i skogsmiljö ger pluspoäng, is och snö minus.Var hittar jag bästa kompromissen?
Bästa löparvänner.
Nej nu vill jag ut och springa i skogen, på isfria stigar! Finns det nån som har nåt bra tips? Kuperade, slingriga stigar i skogsmiljö ger pluspoäng, is och snö minus.
Var hittar jag bästa kompromissen?
Quote from Jonny Persson on 11 April 2013, 15:38Det är en talande tystnad Åke. Det är jättesvårt att hitta stigar som inte delvis har snö eller is i trakten. Det bästa är nog att du kör obanat. Där ingen har trampat tidigare blir det snällare underlag.
Det är en talande tystnad Åke. Det är jättesvårt att hitta stigar som inte delvis har snö eller is i trakten. Det bästa är nog att du kör obanat. Där ingen har trampat tidigare blir det snällare underlag.
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 18:15I Haningeskogarna är det fortfarande mycket snö och när det väl börjar tina så lär det bli sankt.
I Haningeskogarna är det fortfarande mycket snö och när det väl börjar tina så lär det bli sankt.
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 20:07Ja, håller med Mackan. Där jag bor - i trakterna kring Nackareservatet och Hellasgården - misstänker jag att det kommer vara snö och is i en månad till, dessvärre.
Ja, håller med Mackan. Där jag bor - i trakterna kring Nackareservatet och Hellasgården - misstänker jag att det kommer vara snö och is i en månad till, dessvärre.
Quote from Jonny Persson on 11 April 2013, 20:14Är det något is och snö inte gillar så är det regn och plusgrader dygnet runt. Och i morgon sätter det nog igång. Då kan det gå undan! Jag tror att det är helt okej om senast två veckor om prognoserna stämmer.
Är det något is och snö inte gillar så är det regn och plusgrader dygnet runt. Och i morgon sätter det nog igång. Då kan det gå undan! Jag tror att det är helt okej om senast två veckor om prognoserna stämmer.
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 21:11Jag längtar efter mitt elljusspår, det är som att vänta på julafton 🙁
Jag längtar efter mitt elljusspår, det är som att vänta på julafton 🙁
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 21:29Ja våren är ju helt klart sen. Jag tänkte mej två frågor men formulerade bara den ena. Ville även ha tips på stigar som brukar bli isfria och hyfsat torra tidigt.
Ja våren är ju helt klart sen. Jag tänkte mej två frågor men formulerade bara den ena. Ville även ha tips på stigar som brukar bli isfria och hyfsat torra tidigt.
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 10:24Martin: Det kan säkert dröja till julafton, tyvärr...
Martin: Det kan säkert dröja till julafton, tyvärr...
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 18:45Kartan ger svar; skog - snö kvar, äng/åker - borta.
Kompassen ger svar; norrsluttning - snö kvar, sydsluttning - borta.
I övrigt kommer allt till den som väntar.
Och med rätt hörlurar kan man se en del TV man annars skulle missat, medan man löper på gy
Kartan ger svar; skog - snö kvar, äng/åker - borta.
Kompassen ger svar; norrsluttning - snö kvar, sydsluttning - borta.
I övrigt kommer allt till den som väntar.
Och med rätt hörlurar kan man se en del TV man annars skulle missat, medan man löper på gy