Quote from Guest on 2 August 2008, 14:08Cyklingen går kanonbra....jag har verkligen fastnat..Men min stora mage gör att höger sida under revbenen gör ont och domnar bort emellan passen...det blir värre...svider, sticker aj aj. Har maxat inställningar för att få upp styret. Var får jag tag på en
Cyklingen går kanonbra....jag har verkligen fastnat..Men min stora mage gör att höger sida under revbenen gör ont och domnar bort emellan passen...det blir värre...svider, sticker aj aj. Har maxat inställningar för att få upp styret. Var får jag tag på en
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 14:18du kan göra armhävningar, sidolyft, rygglyft ,sen är de väldigt viktigt att du stretcha efter passet
du kan göra armhävningar, sidolyft, rygglyft ,sen är de väldigt viktigt att du stretcha efter passet
Quote from Lena O on 2 August 2008, 15:50Ger dig in i en bra viktminskningsprogram samtidigt som du träna.
Ger dig in i en bra viktminskningsprogram samtidigt som du träna.
Quote from Panama B on 2 August 2008, 19:02Min mage var lite ivägen men försvann förra året rel. snabbt pga cykling (dock kom den och 20 kilo tillbaka som jag just nu jobbar bort...)
Min mage var lite ivägen men försvann förra året rel. snabbt pga cykling (dock kom den och 20 kilo tillbaka som jag just nu jobbar bort...)
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 19:34Jag tycker att det är förvånansvärt många (och BRA!) cyklister som är lite runda om just magen. Är det alla fikor?
(Edit: jag är bara rund)
Jag tycker att det är förvånansvärt många (och BRA!) cyklister som är lite runda om just magen. Är det alla fikor?
(Edit: jag är bara rund)
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 19:46Det kallas lungor på cyklister och bukfett på många andra..
Det kallas lungor på cyklister och bukfett på många andra..
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 19:49Ha! Den var bra, David.
Ha! Den var bra, David.
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 20:30Jag läste för någon vecka sedan om en undersökning att om man får i sig mycket fruktsocker så sätter sig fettet i högre utsträckning på magen. Det innebär väl att cyklister som propar i sig druvsocker och sportdryck förmodligen får mer fett på magen än an
Jag läste för någon vecka sedan om en undersökning att om man får i sig mycket fruktsocker så sätter sig fettet i högre utsträckning på magen. Det innebär väl att cyklister som propar i sig druvsocker och sportdryck förmodligen får mer fett på magen än an
Quote from ellen olsson on 2 August 2008, 20:32Druvsocker (glukos) och fruktsocker (fruktos) är inte samma sak så det finns absolut ingen koppling där.
Druvsocker (glukos) och fruktsocker (fruktos) är inte samma sak så det finns absolut ingen koppling där.
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 20:37För att svara på den ursprungliga frågan. Kan du prova att sänka sadeln 5 mm samt att vinkla den något frammåt?
Har du cykelbyxor med hängslen? Jag tycker de tillsammans med den tajta cykeltröjan hjälper till att hålla in magen på plats.
Vilken typ av s
För att svara på den ursprungliga frågan. Kan du prova att sänka sadeln 5 mm samt att vinkla den något frammåt?
Har du cykelbyxor med hängslen? Jag tycker de tillsammans med den tajta cykeltröjan hjälper till att hålla in magen på plats.
Vilken typ av s