Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 20:40Jag röstar på gravitation. Magen dras ner mot marken i cykelpositionen och ser därför större ut när man sedan står upp 😉
Jag tror att det handlar om att cykling är mer förlåtande mot övervikt än andra sporter där man i högre grad måste kånka på sin egen
Jag röstar på gravitation. Magen dras ner mot marken i cykelpositionen och ser därför större ut när man sedan står upp 😉
Jag tror att det handlar om att cykling är mer förlåtande mot övervikt än andra sporter där man i högre grad måste kånka på sin egen
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 20:45Fredrik, korrekt. Det var en felaktighet i mitt inlägg. För glukos så fördelas fettet jämnt på kroppen:
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article2779779.ab
Fredrik, korrekt. Det var en felaktighet i mitt inlägg. För glukos så fördelas fettet jämnt på kroppen:
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article2779779.ab
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 20:48Och när blev Aftonbladet en auktoritet inom ämnet? 😉
Och när blev Aftonbladet en auktoritet inom ämnet? 😉
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 20:51Eftersom den sportdrycken som cyklister dricker går rakt ut i verksamheten så mellanlandar den inte på magen.
Fortfarande så är skälet lungvolymen hos cyklister. Deras lungor är större än simblåsan hos en torsk.
Eftersom den sportdrycken som cyklister dricker går rakt ut i verksamheten så mellanlandar den inte på magen.
Fortfarande så är skälet lungvolymen hos cyklister. Deras lungor är större än simblåsan hos en torsk.
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 20:52som hos pavarotti?
som hos pavarotti?
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 20:56Pavarotti vino bombino?
Pavarotti vino bombino?
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 20:57tänkte på hans omfång.
snarlik bröderna schlek
tänkte på hans omfång.
snarlik bröderna schlek
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 21:02Pavarotti hade samma omfång som de tre Bröderna Schleck har tillsammans.
Pavarotti hade samma omfång som de tre Bröderna Schleck har tillsammans.
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 07:42Tack Nicklas
Tack Nicklas
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 10:47David P, detta under av underfundighet. I like the cut of your jib! (t+)
David P, detta under av underfundighet. I like the cut of your jib! (t+)