Quote from Guest on 14 June 2008, 15:23Nu finns en hel del stora förbättringar på plats för funktionerna för rundor. Bland förbättringarna märks främst följande:
- Kilometermarkeringar
- Kraftigt förenklad redigering av rundorna:
- Ta tag
Nu finns en hel del stora förbättringar på plats för funktionerna för rundor. Bland förbättringarna märks främst följande:
- Kilometermarkeringar
- Kraftigt förenklad redigering av rundorna:
- Ta tag
- Ta tag
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 15:33GÖTT!!!
GÖTT!!!
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 June 2008, 15:40Toppen Olle! Love it! (H:)
En fråga bara, om jag vill radera en runda ska jag väl klicka på radera men det verkar inte funka... (för mig i alla fall)
Toppen Olle! Love it! (H:)
En fråga bara, om jag vill radera en runda ska jag väl klicka på radera men det verkar inte funka... (för mig i alla fall)
Quote from Camilla Maunu on 14 June 2008, 15:46Lysande förbättringar!! Helt perfekt med att kunna placera ut fler punkter och se kilometerantalet längs vägen. I lööv (t+)
Lysande förbättringar!! Helt perfekt med att kunna placera ut fler punkter och se kilometerantalet längs vägen. I lööv (t+)
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 15:49Tack, Tack , tack (t+)
Tack, Tack , tack (t+)
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 17:00YES! Helt underbart! Olle, du ä bättre än bäst!
YES! Helt underbart! Olle, du ä bättre än bäst!
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 17:01Detta var verkligen kanon
Detta var verkligen kanon
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 17:36Jag nästan gråter nu, så bra är det här. 🙂
Jag nästan gråter nu, så bra är det här. 🙂
Quote from mårten jansson on 14 June 2008, 18:22Låter superbra (t+)
Låter superbra (t+)
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 22:33Nämen gud vad roligt!! Helt fantastiskt faktiskt, precis vad jag saknade nämligen! (t+)
Nämen gud vad roligt!! Helt fantastiskt faktiskt, precis vad jag saknade nämligen! (t+)