Quote from Lotta Lindström on 14 June 2008, 22:37Har inte kollat än men det låter helt underbart!
Har inte kollat än men det låter helt underbart!
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 June 2008, 22:37Det är helt underbart 😀
Det är helt underbart 😀
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 09:07Mycket bra!
Mycket bra!
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 10:50Toppen!!! (t+)
Toppen!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 13:57Den nya (jättefina) kartfunktionen visade sig dock tyvärr lite problematisk vid import från Garmin. Fick först ett meddelande om att det var så många datapunkter att datorn kunde hänga sig, men valde ändå att gå vidare. Det blev ganska bökigt och jag fick
Den nya (jättefina) kartfunktionen visade sig dock tyvärr lite problematisk vid import från Garmin. Fick först ett meddelande om att det var så många datapunkter att datorn kunde hänga sig, men valde ändå att gå vidare. Det blev ganska bökigt och jag fick
Quote from Jan Lundquist on 15 June 2008, 14:35Jättesnyggt! Jag skulle bara vilja ha ett annat utseende på cursorn, det är svårt att pricka rätt med handen så jag skulle vilja ha t ex en pil i stället. Då skulle man också se skillnad på när den är i punktmarkeringsläge eller flyttaifönstretläge.
Jättesnyggt! Jag skulle bara vilja ha ett annat utseende på cursorn, det är svårt att pricka rätt med handen så jag skulle vilja ha t ex en pil i stället. Då skulle man också se skillnad på när den är i punktmarkeringsläge eller flyttaifönstretläge.
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 21:28Kanonbra förbättringar!
Håller dock med föregående talare, en tydligare pil vore fint!
Kanonbra förbättringar!
Håller dock med föregående talare, en tydligare pil vore fint!
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 21:34Med nya uppdateringen har jag liknande problem som Fredrika G. Det tar flera minuter att importera från Garmin (dock på fil, ja den är komprimerad). Man kanske kunde införa någon kryssruta i inställningar om man vill visa karta (runda) eller inte, eller v
Med nya uppdateringen har jag liknande problem som Fredrika G. Det tar flera minuter att importera från Garmin (dock på fil, ja den är komprimerad). Man kanske kunde införa någon kryssruta i inställningar om man vill visa karta (runda) eller inte, eller v
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 10:26Angående Garmin: Ni har helt rätt. Jag ska lösa problemet de närmsta dagarna. Håll ut 🙂
Angående Garmin: Ni har helt rätt. Jag ska lösa problemet de närmsta dagarna. Håll ut 🙂