Quote from mårten jansson on 5 December 2006, 13:51Hm... När man klickar på en aktivitet och kommer till de här topplistorna med vem som har tränat den saken mest så är bilderna verkligen enorma för mig... Lite för stora, blir nästan yr av att se dem... ingen annan som tycker att de kunde förminskats till
Hm... När man klickar på en aktivitet och kommer till de här topplistorna med vem som har tränat den saken mest så är bilderna verkligen enorma för mig... Lite för stora, blir nästan yr av att se dem... ingen annan som tycker att de kunde förminskats till
Quote from Camilla Höög on 5 December 2006, 14:11Menar du de bilderna som är ca 96x96 pixlar?
Jag tror nog att du behöver höja din skärmupplösning 😉
Då blir bilderna mindre.
Menar du de bilderna som är ca 96x96 pixlar?
Jag tror nog att du behöver höja din skärmupplösning 😉
Då blir bilderna mindre.
Quote from mårten jansson on 5 December 2006, 14:55jag kan inte höja min skärmupplösning mer.. har den på 1440x900 (widescreen) och jag tycker ändå de är för stora... dessutom så är de ju förstora i förhållande till allt annat... om jag skulle höja skärmupplösning skulle allt annat bli mindre..
jag kan inte höja min skärmupplösning mer.. har den på 1440x900 (widescreen) och jag tycker ändå de är för stora... dessutom så är de ju förstora i förhållande till allt annat... om jag skulle höja skärmupplösning skulle allt annat bli mindre..
Quote from Funbeat user on 5 December 2006, 16:11Okejrå, jag minskar väl bilderna helt enkelt. 🙂
Okejrå, jag minskar väl bilderna helt enkelt. 🙂