Quote from Guest on 16 June 2009, 13:40Hej.
Börjar bli dags att hitta ett par nya löparskor. Inte så lätt när man måste ha storlek 35-35,5, är det någon annan som har samma problem och har bra tips på någon affär som har bra utbud? Jag bor i Jönköping och här verkar ingen affär ta in den storl
Hej.
Börjar bli dags att hitta ett par nya löparskor. Inte så lätt när man måste ha storlek 35-35,5, är det någon annan som har samma problem och har bra tips på någon affär som har bra utbud? Jag bor i Jönköping och här verkar ingen affär ta in den storl
Quote from Camilla Höög on 16 June 2009, 13:50Har du pratat med Löplabbet om det?
Jag kikade runt på deras site och vad jag kunde se så var det bara juniorskor som fanns i så små storlekar.
Frågan är hur bra de är:
http://www.loplabbet.se/system/search/product.asp?id=1510
Har du pratat med Löplabbet om det?
Jag kikade runt på deras site och vad jag kunde se så var det bara juniorskor som fanns i så små storlekar.
Frågan är hur bra de är:
http://www.loplabbet.se/system/search/product.asp?id=1510
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 15:00Gå till Löplabbet och hör. Om det inte finns inne på lagret kan det plockas in från andra butiker i landet. Om jag minns rätt så går adidas och nike ganska långt ner i storlekar.
Gå till Löplabbet och hör. Om det inte finns inne på lagret kan det plockas in från andra butiker i landet. Om jag minns rätt så går adidas och nike ganska långt ner i storlekar.
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 14:44Jag skulle rekommendera att köpa Asics DS-trainer på Runners store.
De är små och smala i storlekarna. US 5 är en liten 36:a Kanske t o m för liten för dig. Jag har US 6 och har i normala fall 35-36 i storlek. Lycka till!
Jag skulle rekommendera att köpa Asics DS-trainer på Runners store.
De är små och smala i storlekarna. US 5 är en liten 36:a Kanske t o m för liten för dig. Jag har US 6 och har i normala fall 35-36 i storlek. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 22:16Jag har oxå strl 35, har Asics, det funkar för mig, lättast är det faktiskt att hitta de små storlekarna på rea. Annars brukar man få specialbeställa, de flesta butiker brukar kunna ta hem om man frågar, och du behöver ju inte köpa dem om de inte passar,
Jag har oxå strl 35, har Asics, det funkar för mig, lättast är det faktiskt att hitta de små storlekarna på rea. Annars brukar man få specialbeställa, de flesta butiker brukar kunna ta hem om man frågar, och du behöver ju inte köpa dem om de inte passar,
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 21:09Tack för svaren 🙂 Får se till att ta mig iväg till löplabbet igen när de fått in lite nya skor, just nu verkade det inte finnas så mycket för mig. Storlek 36 kan jag inte ha de blir alldeles för stora, även de som är små i storlek. Så det är väl bara att
Tack för svaren 🙂 Får se till att ta mig iväg till löplabbet igen när de fått in lite nya skor, just nu verkade det inte finnas så mycket för mig. Storlek 36 kan jag inte ha de blir alldeles för stora, även de som är små i storlek. Så det är väl bara att