Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 10:51setback är väll för många ett smidigt sätt att göra en liten cykel större, jag gillar med att sitta "rätt" över vevarna eller vad man ska säga på mtb´n men på räsern spelar det ju mindre roll. Tror inte du blir diskad om du vänder sadelstolpen på "fel" hå
setback är väll för många ett smidigt sätt att göra en liten cykel större, jag gillar med att sitta "rätt" över vevarna eller vad man ska säga på mtb´n men på räsern spelar det ju mindre roll. Tror inte du blir diskad om du vänder sadelstolpen på "fel" hå
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 11:08Att man inte får sitta för långt fram vet jag, men varför skulle man vilja sitta längre bak än man måste?
Att man inte får sitta för långt fram vet jag, men varför skulle man vilja sitta längre bak än man måste?
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 11:10UCI regeln är väl nåt med nosen minst 50 mm bakom vevpartiet
UCI regeln är väl nåt med nosen minst 50 mm bakom vevpartiet
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 14:06Jag valde den lite större storleken då jag köpte min cykel
Jag valde den lite större storleken då jag köpte min cykel