Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 17:51Nja, det är höjden som mäts ifrån c-vevparti till toppen ovanröret
Nja, det är höjden som mäts ifrån c-vevparti till toppen ovanröret
Quote from Jan Ingemansson on 8 April 2012, 19:37Där ser man, logiskt när mm tänker efter.
Konstaterar att tempohojen måste vara alldeles för liten för mig.Tack för informatinen och hjälpen.
Där ser man, logiskt när mm tänker efter.
Konstaterar att tempohojen måste vara alldeles för liten för mig.
Tack för informatinen och hjälpen.
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 22:31Exakt om själva måttet. Och fb david, vet inte men jag tycker det känns så pga styret!
Exakt om själva måttet. Och fb david, vet inte men jag tycker det känns så pga styret!
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 08:14Det är samma regler på tempo som linjecyklar, spetsen på sadeln ska vara 5 cm bakom lodlinjen på centrum vevpartiet. (och inte mer än 15 cm bakom om nån nu funderade på det)
Det är samma regler på tempo som linjecyklar, spetsen på sadeln ska vara 5 cm bakom lodlinjen på centrum vevpartiet. (och inte mer än 15 cm bakom om nån nu funderade på det)
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 08:19Du ställer först in sittställningen och skaffar sedan styre-styrstam efter det.
Du ställer först in sittställningen och skaffar sedan styre-styrstam efter det.
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 21:3050 är en liten ram, jag är i din storlek och har 58 (däremellan kommer 52, 54, 56)
50 är en liten ram, jag är i din storlek och har 58 (däremellan kommer 52, 54, 56)