Quote from Guest on 3 January 2007, 07:34till ND utmaning! Vi ligger på topplistan för populära diskussioner med inte mindre än 3 trådar nämligen vecka 51, vecka 52 och vecka 1!
Stort grattis till oss alla i "ND - utmaning"
till ND utmaning! Vi ligger på topplistan för populära diskussioner med inte mindre än 3 trådar nämligen vecka 51, vecka 52 och vecka 1!
Stort grattis till oss alla i "ND - utmaning"
Quote from Sebastian Magnusson on 3 January 2007, 07:44Tjoho vad vi är bra!! 😀
Tjoho vad vi är bra!! 😀
Quote from Elin Rimhagen on 3 January 2007, 08:53Hurra hurra till oss 🙂
Hurra hurra till oss 🙂
Quote from mårten jansson on 3 January 2007, 10:51Ja, visst är vi pratglada! På tal om det skulle jag vilja passa på att säga att vi också ligger tvåa på hur aktiva de olika grupperna är. Gruppen som ligger ovanför oss är, inte oväntat, Prat, med sina 425 medlemmar jämfört med våra 18 😀
Ja, visst är vi pratglada! På tal om det skulle jag vilja passa på att säga att vi också ligger tvåa på hur aktiva de olika grupperna är. Gruppen som ligger ovanför oss är, inte oväntat, Prat, med sina 425 medlemmar jämfört med våra 18 😀
Quote from Funbeat user on 3 January 2007, 20:57Va roligt 🙂 De betyder ju att vi har ett bra flyt på våra trådar. Vi e duktiga (H)
Va roligt 🙂 De betyder ju att vi har ett bra flyt på våra trådar. Vi e duktiga (H)
Quote from mårten jansson on 3 January 2007, 23:20Ja, visst är det roligt! Jag tror vi har blivit ungefär dubbelt så många på några veckor bara!
Ja, visst är det roligt! Jag tror vi har blivit ungefär dubbelt så många på några veckor bara!
Quote from Funbeat user on 5 January 2007, 00:24Jag får passa på att tacka er allihop. Det är peppande som tusan att se hur duktiga ni är och att man liksom har lovat någon annan att göra en viss del. Otroligt pedagoiskt sätt att få igång folk 😉
Jag får passa på att tacka er allihop. Det är peppande som tusan att se hur duktiga ni är och att man liksom har lovat någon annan att göra en viss del. Otroligt pedagoiskt sätt att få igång folk 😉