Quote from Guest on 4 November 2009, 17:34Sträckningen i stora drag:
Riksgränsen - Kiruna - Jokkmokk - Storuman - Östersund - Åsarna - Vemdalen - Lillhärdal - Evertsberg - Vansbro - Grythyttan - Karlskoga - Gullspång - Skövde - Ulricehamn - Burseryd - Simlångsdalen - Laholm - Smygehamn
Sträckningen i stora drag:
Riksgränsen - Kiruna - Jokkmokk - Storuman - Östersund - Åsarna - Vemdalen - Lillhärdal - Evertsberg - Vansbro - Grythyttan - Karlskoga - Gullspång - Skövde - Ulricehamn - Burseryd - Simlångsdalen - Laholm - Smygehamn
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 17:44Nils Holgersson och Akka
I hamnen hittar du även en staty av vildgåsen Akka från sagan om Nils Holgersson. Det var här på Smygehuk som Nils tog farväl inför sin resa genom Sverige. Kulturresan har börjat.... som gåsen Akka fast tvärtom..
Nils Holgersson och Akka
I hamnen hittar du även en staty av vildgåsen Akka från sagan om Nils Holgersson. Det var här på Smygehuk som Nils tog farväl inför sin resa genom Sverige. Kulturresan har börjat.... som gåsen Akka fast tvärtom..
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 20:13Hej hur längt är det mellan byarna
Hej hur längt är det mellan byarna
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 20:21Boende
Boende
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 21:01Karta?
Karta?
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 21:42Karta är på gång. Hoppas på att få GPS-rutt också.
Karta är på gång. Hoppas på att få GPS-rutt också.
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 08:19Tommy hjälper till med bansträckningen, han körde Sverigetempot redan på 70-talet och har lite förslag på vägar.
Tommy hjälper till med bansträckningen, han körde Sverigetempot redan på 70-talet och har lite förslag på vägar.
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 19:26Det är bra men det är ett tag sedan 🙂 skojade baaara
Det är bra men det är ett tag sedan 🙂 skojade baaara
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 12:46Haha, precis! 😉
Har nu även fått en vägbeskrivning från CK Distans som jag ska kolla närmare på i dagarna.
Jag är lite kluven dock: Från Örebro, ska vi köra ner mot Skövde eller på andra sidan av Vättern ner mot Gränna? Ska se vad Tommys vägbeskrivnin
Haha, precis! 😉
Har nu även fått en vägbeskrivning från CK Distans som jag ska kolla närmare på i dagarna.
Jag är lite kluven dock: Från Örebro, ska vi köra ner mot Skövde eller på andra sidan av Vättern ner mot Gränna? Ska se vad Tommys vägbeskrivnin
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 00:2270-talet? Då var jag fälttävlansryttare och kunde inte ens stava till scyhkel! Nej det var 1988 och det gick som faaAAaan! Har bansträckningen klar från Skövde till Smygehuk (Sveriges reviera, Playa del Smygeport)
70-talet? Då var jag fälttävlansryttare och kunde inte ens stava till scyhkel! Nej det var 1988 och det gick som faaAAaan! Har bansträckningen klar från Skövde till Smygehuk (Sveriges reviera, Playa del Smygeport)