Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 00:41FaaaAAaan Tommy! 🙂
Gött!
FaaaAAaan Tommy! 🙂
Gött!
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 21:12Nu händer det grejer. Lite ändring på banan och karta på gång, förhoppningsvis tills imorn.
Nu händer det grejer. Lite ändring på banan och karta på gång, förhoppningsvis tills imorn.
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 13:47Lite ändringar på sträckan från Örebro och nedåt.
Karta: http://maps.ogle.se/maps?f=d&source=s_d&saddr=Riksgr%C3%A4nsen,+Kiruna&daddr=G%C3%A4llivare+to:Moskosel,+Arvidsjaur,+Norrbottens+L%C3%A4n+to:Storuman+to:Str%C3%B6msund+to:Berg+to:Mora+to:Nora+to:B
Lite ändringar på sträckan från Örebro och nedåt.
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 13:49Etappförslag från Tommy:
Ort Km
1 Gällivare 242
2 Moskosel 200
3 Storuman 186
4 Strömsund 190
5 Åsarna 171 - (Berg på kartan)
6 Mora 220
7 Nora 220
8 Boxholm 187
9 Växjö 163
10 Smygehuk 225
Totalt 2004Jag
Etappförslag från Tommy:
Ort Km
1 Gällivare 242
2 Moskosel 200
3 Storuman 186
4 Strömsund 190
5 Åsarna 171 - (Berg på kartan)
6 Mora 220
7 Nora 220
8 Boxholm 187
9 Växjö 163
10 Smygehuk 225
Totalt 2004
Jag
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 17:38Ser ut som att det viktigaste finns med: "Hotellet har fullständiga rättigheter."
"
Ser ut som att det viktigaste finns med: "Hotellet har fullständiga rättigheter."
"
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 21:05BIG MOOSE HERE WE COME! 🙂
BIG MOOSE HERE WE COME! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 11:06Sorry att jag inte bidragit nåt här, men jag säger hej iaf. =) Jag måste avvakta läskiga besked angående min jobbsituation, men bara jag inte är arbetslös och jag slipper andra otrevliga hinder av mer ingripande natur så är jag med.
Jag gillar östra sida
Sorry att jag inte bidragit nåt här, men jag säger hej iaf. =) Jag måste avvakta läskiga besked angående min jobbsituation, men bara jag inte är arbetslös och jag slipper andra otrevliga hinder av mer ingripande natur så är jag med.
Jag gillar östra sida
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 15:54Hoppas på det bästa med jobbet Göran!
Tanken med östra sidan av Vättern är väl mest att vi kör Skövde-sidan under RoH och av egen erfarenhet vet jag att vägarna genom inre delen av Halland inte är så jättespännande (även om det finns pärlor där med). Me
Hoppas på det bästa med jobbet Göran!
Tanken med östra sidan av Vättern är väl mest att vi kör Skövde-sidan under RoH och av egen erfarenhet vet jag att vägarna genom inre delen av Halland inte är så jättespännande (även om det finns pärlor där med). Me
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 15:59Spånar på en småfånig idé. Att vi i Växjö inför sista etappen bjuder in till "presskonferens" för lokalmedia. Så kan vi på hotellet/vandrarhemmet radda upp ett långt bord där vi sitter och svarar på frår. Så får vi känna oss som proffs! 😉
BILD:www.bicyc
Spånar på en småfånig idé. Att vi i Växjö inför sista etappen bjuder in till "presskonferens" för lokalmedia. Så kan vi på hotellet/vandrarhemmet radda upp ett långt bord där vi sitter och svarar på frår. Så får vi känna oss som proffs! 😉
BILD:www.bicyc
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 20:18Toppen! Min kusin Janne Gunnarsson f.d Tennisproffset, numera involverad i lokalpressen skulle säkert nappa på nåt häftigt tillsammans med "din" tidning.
Toppen! Min kusin Janne Gunnarsson f.d Tennisproffset, numera involverad i lokalpressen skulle säkert nappa på nåt häftigt tillsammans med "din" tidning.