Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumRiksgränsen-Smygehuk 2010Sträckan
You need to log in to create posts and topics.

FaaaAAaan Tommy! 🙂

Gött!

Nu händer det grejer. Lite ändring på banan och karta på gång, förhoppningsvis tills imorn.

Lite ändringar på sträckan från Örebro och nedåt.

Karta: http://maps.ogle.se/maps?f=d&source=s_d&saddr=Riksgr%C3%A4nsen,+Kiruna&daddr=G%C3%A4llivare+to:Moskosel,+Arvidsjaur,+Norrbottens+L%C3%A4n+to:Storuman+to:Str%C3%B6msund+to:Berg+to:Mora+to:Nora+to:B

Etappförslag från Tommy:

Ort Km
1 Gällivare 242
2 Moskosel 200
3 Storuman 186
4 Strömsund 190
5 Åsarna 171 - (Berg på kartan)
6 Mora 220
7 Nora 220
8 Boxholm 187
9 Växjö 163
10 Smygehuk 225
Totalt 2004

Jag

Ser ut som att det viktigaste finns med: "Hotellet har fullständiga rättigheter."
"

BIG MOOSE HERE WE COME! 🙂

Sorry att jag inte bidragit nåt här, men jag säger hej iaf. =) Jag måste avvakta läskiga besked angående min jobbsituation, men bara jag inte är arbetslös och jag slipper andra otrevliga hinder av mer ingripande natur så är jag med.

Jag gillar östra sida

Hoppas på det bästa med jobbet Göran!

Tanken med östra sidan av Vättern är väl mest att vi kör Skövde-sidan under RoH och av egen erfarenhet vet jag att vägarna genom inre delen av Halland inte är så jättespännande (även om det finns pärlor där med). Me

Spånar på en småfånig idé. Att vi i Växjö inför sista etappen bjuder in till "presskonferens" för lokalmedia. Så kan vi på hotellet/vandrarhemmet radda upp ett långt bord där vi sitter och svarar på frår. Så får vi känna oss som proffs! 😉

BILD:www.bicyc

Toppen! Min kusin Janne Gunnarsson f.d Tennisproffset, numera involverad i lokalpressen skulle säkert nappa på nåt häftigt tillsammans med "din" tidning.