Quote from Guest on 9 September 2008, 10:58Glad i hågen och ingen löpning på 9 dagar gav jag mig ut i kuperar slinga 8,66 km. Efteråt har jag lite känningar i vänster fot. Ska jag testa och springa lite idag? Eller ska jag hålla upp några dagar?
Skadar väl inte att gå ut lungt och försiktigt för
Glad i hågen och ingen löpning på 9 dagar gav jag mig ut i kuperar slinga 8,66 km. Efteråt har jag lite känningar i vänster fot. Ska jag testa och springa lite idag? Eller ska jag hålla upp några dagar?
Skadar väl inte att gå ut lungt och försiktigt för
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 11:08Puffar upp!!
Sprang aldrig igår. Har ont i foten när jag går. Vad kan ha hänt? Känner bara av när jag går med foten, ingenting när jag stödjer på den. Det ömmar på utsidan av foten på vänster sida när jag masserar.
Vad är bäst för foten, ha den helt sti
Puffar upp!!
Sprang aldrig igår. Har ont i foten när jag går. Vad kan ha hänt? Känner bara av när jag går med foten, ingenting när jag stödjer på den. Det ömmar på utsidan av foten på vänster sida när jag masserar.
Vad är bäst för foten, ha den helt sti
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 18:15Hej Louise !
När du inte hade sprungit på ett tag fanns det nog en stelhet i foten. Som visade sig när du började springa, där blev det sedan en liten sträckning av muskel eller ledband. Du gorde aldeles rätt som hade på värme, du skall även försöka mjuka
Hej Louise !
När du inte hade sprungit på ett tag fanns det nog en stelhet i foten. Som visade sig när du började springa, där blev det sedan en liten sträckning av muskel eller ledband. Du gorde aldeles rätt som hade på värme, du skall även försöka mjuka
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 18:35Åh tack B-G!! Stod på bosun idag och det känns redan bättre i foten. 🙂
Åh tack B-G!! Stod på bosun idag och det känns redan bättre i foten. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 9 September 2008, 18:41Jag tror jag ska ställa mig på bosun också - det verkar vara bra - men...vad är bosun?
Jag tror jag ska ställa mig på bosun också - det verkar vara bra - men...vad är bosun?
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 18:43ha-ha, precis vad jag tänkte 🙂
Har det nåt med Bosön att göra? Basun? Ett schackdrag? Biodling?
ha-ha, precis vad jag tänkte 🙂
Har det nåt med Bosön att göra? Basun? Ett schackdrag? Biodling?
Quote from Catharina Brattlin on 9 September 2008, 18:47Grabbar, det här är en Bosu:
http://www.gymnastik.se/t2.asp?p=83745&x=1&a=154899
Grabbar, det här är en Bosu:
Quote from Elias Engqvist on 9 September 2008, 18:51Å jag som trodde att det var en felstavning... Annat var det på min tid. Då fanns det inte så många könstiga ord. Då fanns bara hårt bröd, hårt arbete och raketost.
Inte så mycket utrikiska...
Å jag som trodde att det var en felstavning... Annat var det på min tid. Då fanns det inte så många könstiga ord. Då fanns bara hårt bröd, hårt arbete och raketost.
Inte så mycket utrikiska...
Quote from ellen olsson on 9 September 2008, 18:52Raketost! *vill ha*
Raketost! *vill ha*
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 18:53och nu finns inte ens raketosten kvar... 🙁
och nu finns inte ens raketosten kvar... 🙁