Quote from Guest on 9 October 2011, 12:00Japp, ännu en diagnostråd.
Varje pass sedan Lidingöloppet har jag haft precis samma upplevelse:
Början på passet känns helt normalt. Efter ca 1,5km (eller 7-8 minuter) får jag en strålande smärta under vänster trampdyna. Det bästa sättet att beskriva de
Japp, ännu en diagnostråd.
Varje pass sedan Lidingöloppet har jag haft precis samma upplevelse:
Början på passet känns helt normalt. Efter ca 1,5km (eller 7-8 minuter) får jag en strålande smärta under vänster trampdyna. Det bästa sättet att beskriva de
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 12:10Någon typ av nervknut som spökar lite kanske? Jag vet att jag ibland får konstigt ont på undersidan av foten, typ i mitten, men det går också över fort. Har faktiskt aldrig riktigt tänkt på det så mycket.
Någon typ av nervknut som spökar lite kanske? Jag vet att jag ibland får konstigt ont på undersidan av foten, typ i mitten, men det går också över fort. Har faktiskt aldrig riktigt tänkt på det så mycket.
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 19:56Hade något liknande för typ fem-åtta år sedan i trampdynan. Frågade en läkare vad det kunde vara å hon gissade på att några sådana där jättesmå blodkärl - vad det nu är dom heter...kapillärer...??? hade blivit sämre på genomblödningen av någon orsak. Förs
Hade något liknande för typ fem-åtta år sedan i trampdynan. Frågade en läkare vad det kunde vara å hon gissade på att några sådana där jättesmå blodkärl - vad det nu är dom heter...kapillärer...??? hade blivit sämre på genomblödningen av någon orsak. Förs
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 20:16Det låter precis som det problem jag har efter LL.
För mig sitter på det på höger sida, och kändes dagarna efter loppet mest som om jag hade nån slags förhårdnad under trampdynan. En vecka senare så började det göra ont, och nu har jaggjort uppehåll i löp
Det låter precis som det problem jag har efter LL.
För mig sitter på det på höger sida, och kändes dagarna efter loppet mest som om jag hade nån slags förhårdnad under trampdynan. En vecka senare så började det göra ont, och nu har jaggjort uppehåll i löp
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 10:10Kan var en nerv som kommer i kläm, googla på "Mortons neurom". Har haft det i ett par år och blivit hjälpt av dels fotstärkande övningar, dels en Superfeet-sula.
Kan var en nerv som kommer i kläm, googla på "Mortons neurom". Har haft det i ett par år och blivit hjälpt av dels fotstärkande övningar, dels en Superfeet-sula.
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 18:53Under veckan har det pendlat till att bil bättre och nästan borta till att nu igår blivit hastigt sämre när jag bökade runt med trampdynan för att känna efter hur illa det var. Det resulterade i att jag istället för diffus ömhet nu har fruktansvärd "nålst
Under veckan har det pendlat till att bil bättre och nästan borta till att nu igår blivit hastigt sämre när jag bökade runt med trampdynan för att känna efter hur illa det var. Det resulterade i att jag istället för diffus ömhet nu har fruktansvärd "nålst