Quote from Guest on 26 April 2009, 21:13...ljuder återigen över nejden. Ett nytt månadsskifte står för dörren och streakfamiljen välkomnar som vanligt nya medlemmar. (L)
Reglerna är enkla; Spring (minst) 1 km per dag under en månad (eller flera), nu gäller det alltså maj. Alla är välkomna, ett
...ljuder återigen över nejden. Ett nytt månadsskifte står för dörren och streakfamiljen välkomnar som vanligt nya medlemmar. (L)
Reglerna är enkla; Spring (minst) 1 km per dag under en månad (eller flera), nu gäller det alltså maj. Alla är välkomna, ett
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 21:23Har redan ansökt till Streakwalker gruppen men har inte blivit antagen än...
Har redan ansökt till Streakwalker gruppen men har inte blivit antagen än...
Quote from Jan Lundquist on 27 April 2009, 09:03Varför är grupperna låsta?
Varför är grupperna låsta?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 09:43Eftersom vi vill att gruppmålet ska fungera har vi valt att låsa gruppen. Målet fungerar inte om vi släpper in folk kontinuerligt eller om det är folk med som inte springer. Det är alltså för att underlätta administreringen i första hand, annars skulle ja
Eftersom vi vill att gruppmålet ska fungera har vi valt att låsa gruppen. Målet fungerar inte om vi släpper in folk kontinuerligt eller om det är folk med som inte springer. Det är alltså för att underlätta administreringen i första hand, annars skulle ja
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 20:43Ja sen så vill vi ju ha vår egen lilla "låda" där vi kan prata fritt ur hjärtat om allt å inget...."Läste ni vad den där Stina Possible skrev i den där andra tråden....himmel å helvete..." Etc,etc....hehehehehe....Kan faktiskt vara skönt ibland att vara b
Ja sen så vill vi ju ha vår egen lilla "låda" där vi kan prata fritt ur hjärtat om allt å inget...."Läste ni vad den där Stina Possible skrev i den där andra tråden....himmel å helvete..." Etc,etc....hehehehehe....Kan faktiskt vara skönt ibland att vara b
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:10Jag tror hangaroundgruppen är låst för att det ska vara lite exklusivt att vara en ex-streaker, typ - eller fan för den delen 🙂
Men jag varken kollar eller nekar någon, såklart.
Jag tror hangaroundgruppen är låst för att det ska vara lite exklusivt att vara en ex-streaker, typ - eller fan för den delen 🙂
Men jag varken kollar eller nekar någon, såklart.
Quote from Jan Lundquist on 27 April 2009, 22:16Mmm, den där Stina P är inte att leka med (H)
Mmm, den där Stina P är inte att leka med (H)
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 22:10Sista chansen för att vara med i maj, vid midnatt låser jag dörrarna igen! (och äter upp nyckeln)
Sista chansen för att vara med i maj, vid midnatt låser jag dörrarna igen! (och äter upp nyckeln)