Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStructure 16?
You need to log in to create posts and topics.

Är det någon som hunnit prova de nya Nike Structure 16. Har sprungit i modell 14 ( 2par) i ca 1,5 år och det andra är nu snart utslitet. Har varit mycket nöjd och tittar därför efter nya. 14 är ju svåra att hitta 15 går men 16 lär ju leva ju finnas längre

Nej men jag har nog sprungit i alla de tidigare Nike Air Structure Triax modellerna, trots att jag försökt byta. De är tydligen svaret på mina löpar behov och jag kommer att fortsätta med den serien till de slutar (gud förbjude) att tillverka dem. Alltså,

Ja Olle även ett par av version 16 snart på min. Beställda från Startfitness nu. Hoppas på samma glädje som de tidigare.

Då var de hemkomna ett par med tillägget Shield skall bli roligt och se om de håller väta ute lite bättre. Skall i alla fall ha lite reflexaktigt material i skon har jag läst. Det kan ju komma väl till pass i höst o vintermörkret. Premiär blir troligtvis

Kom gärna med en recension när du testat dem! Är det någon skillnad mot tidigare modeller?!?

En kort amatör recension. Ha i tanke att det baseras på att jag precis övergett mina väl utslitna (nästan 100 mil sprungna) och de nya är av shield modell d.v.s skall vara något mer motstånd mot väta, tänkte använda dessa över vintern samt att jag bara gj