Quote from Guest on 23 June 2013, 11:46Har efter de senaste rundorna (6 - 13 km) blivit så h-e stum i vaderna. Någon som har en ide om vad jag kan göra för att bli av med detta?
Har relativt nya skor men fenomenet uppkom ett tag efter skobytet, dessutom är det "samma" sko som tidigare.
Har efter de senaste rundorna (6 - 13 km) blivit så h-e stum i vaderna. Någon som har en ide om vad jag kan göra för att bli av med detta?
Har relativt nya skor men fenomenet uppkom ett tag efter skobytet, dessutom är det "samma" sko som tidigare.
Quote from Funbeat user on 23 June 2013, 11:56Provat kompressionsstrumpor? Jag fick tokstumma onda vader tidigare i år, kände att det var skönt att efter löpningen dra upp mina vanliga strumpor så långt det gick. Skaffade då ett par kompressionsstrumor som jag sprungit/cyklat med av och till. Jag vet
Provat kompressionsstrumpor? Jag fick tokstumma onda vader tidigare i år, kände att det var skönt att efter löpningen dra upp mina vanliga strumpor så långt det gick. Skaffade då ett par kompressionsstrumor som jag sprungit/cyklat med av och till. Jag vet
Quote from Funbeat user on 23 June 2013, 12:22Varva med dina gamla skor nån vecka så att övergången till de nya blir mjukare. Även om de är "samma" så är de annorlunda på grund av slitage och nyheter av tillverkaren.
Varva med dina gamla skor nån vecka så att övergången till de nya blir mjukare. Även om de är "samma" så är de annorlunda på grund av slitage och nyheter av tillverkaren.
Quote from Funbeat user on 23 June 2013, 22:45Jag tackar för tipsen ska skaffa mej ett par kompressionsstrumpor.
Jag tackar för tipsen ska skaffa mej ett par kompressionsstrumpor.
Quote from Funbeat user on 23 June 2013, 22:47Kompressionsstrumpor och massage brukar hjälpa mig. Har blivit rekommenderad akupunktur också men har inte hoppat på det tåget. Än.
Kompressionsstrumpor och massage brukar hjälpa mig. Har blivit rekommenderad akupunktur också men har inte hoppat på det tåget. Än.
Quote from Bjarne Lewin on 24 June 2013, 08:08Jag hade kompressionsstrumpor. Det var jätteskönt, så skönt att jag glömde bort att göra mina tåhävningar. Så småningom stukade jag foten (igen). Sen dess har jag slutat springa med kompressionsstrumpor och har inte heller stukat foten sen dess (2010), m
Jag hade kompressionsstrumpor. Det var jätteskönt, så skönt att jag glömde bort att göra mina tåhävningar. Så småningom stukade jag foten (igen). Sen dess har jag slutat springa med kompressionsstrumpor och har inte heller stukat foten sen dess (2010), m