Quote from Guest on 28 July 2012, 12:51Är sugen på att ge mig på Triathlon och ämnar inskaffa en våtdräkt. Har nu dammsugit internet på info vad gäller tester, storleksdiskussioner och annat av relevans. Mina tre finalister är: 2XU Team T:2 (large tall), Orca Equip (storlek 9) och Zone 3 Visio
Är sugen på att ge mig på Triathlon och ämnar inskaffa en våtdräkt. Har nu dammsugit internet på info vad gäller tester, storleksdiskussioner och annat av relevans. Mina tre finalister är: 2XU Team T:2 (large tall), Orca Equip (storlek 9) och Zone 3 Visio
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 13:01Köp ifrån en svensk återförsäljare just ifall att dräkten inte passar, från wiggle får du räkna med ca 4 veckors väntetid. Samma gäller vid reklamation.... 2xu återförsäljare kan bistå med ny dräkt inom några arbetsdagar. Sen vilken dräkt som passar dig b
Köp ifrån en svensk återförsäljare just ifall att dräkten inte passar, från wiggle får du räkna med ca 4 veckors väntetid. Samma gäller vid reklamation.... 2xu återförsäljare kan bistå med ny dräkt inom några arbetsdagar. Sen vilken dräkt som passar dig b
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 14:29Jag har köpte 3 olika våtdräkt de siste 6 år och aldrig kollat på bröstmatt
Blueseventy, Speedo och TYR har alla sagt att vikt är viktigare än längd. Jag är 177cm 93kg. Om jag minns rätt så är längd på alla för någon 183-189 eftersom det var i den längd
Jag har köpte 3 olika våtdräkt de siste 6 år och aldrig kollat på bröstmatt
Blueseventy, Speedo och TYR har alla sagt att vikt är viktigare än längd. Jag är 177cm 93kg. Om jag minns rätt så är längd på alla för någon 183-189 eftersom det var i den längd
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 17:09Jag köpte efter längd och vikt enl blue seventys tabell och den jag beställde var perfekt enl dessa mått. Men när jag provsimmade satt den alldeles för tajt över bröstet och jag tvingades byta upp en size. Så jag hade prioriterat lätt-att-byta före pris.
Jag köpte efter längd och vikt enl blue seventys tabell och den jag beställde var perfekt enl dessa mått. Men när jag provsimmade satt den alldeles för tajt över bröstet och jag tvingades byta upp en size. Så jag hade prioriterat lätt-att-byta före pris.
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 21:36Tack för era svar.
Får väl tänka ett varv till då. Måste erkänna att de engelska priserna lockar nu i rea-tider men det är ju verkligen att gambla.Hyrde en TYR Hurricane C1 i XLarge till Malmösimmet och den var ganska pösig i armhålorna och över bröste
Tack för era svar.
Får väl tänka ett varv till då. Måste erkänna att de engelska priserna lockar nu i rea-tider men det är ju verkligen att gambla.
Hyrde en TYR Hurricane C1 i XLarge till Malmösimmet och den var ganska pösig i armhålorna och över bröste
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 09:25Köpte en ORCA S3 via Wiggle och det gick fint, den sitter tajt men inte för tajt.. har iofs bara provat den så inte mycket erfarenhet men den fungerar fint för mig och tabellen fungerade för mig. Hörde mig för också med dem men deras uppfattning var densa
Köpte en ORCA S3 via Wiggle och det gick fint, den sitter tajt men inte för tajt.. har iofs bara provat den så inte mycket erfarenhet men den fungerar fint för mig och tabellen fungerade för mig. Hörde mig för också med dem men deras uppfattning var densa
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 22:33Det blev en beställning på en 2XU T:2 Team i storlek Large Tall från Evans Cycles. Vi får se om det blir bra. Håller tummarna. Jag kan ju skriva ett inlägg när jag fått den.
Det blev en beställning på en 2XU T:2 Team i storlek Large Tall från Evans Cycles. Vi får se om det blir bra. Håller tummarna. Jag kan ju skriva ett inlägg när jag fått den.
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 17:17jag har dåliga erfarenheter av Orca Equip.
jag nästan köpte en tills jag hittade en del dåliga referenser och 2 st i klubben som var missnöjda.
jag har dåliga erfarenheter av Orca Equip.
jag nästan köpte en tills jag hittade en del dåliga referenser och 2 st i klubben som var missnöjda.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 09:08Ola, har du fått din dräkt ännu? Har beställt (24/7) en T2:a även jag från Evans och fick igår (2v efter lagd order) ett brev från DHL via vanlig post som säger att jag måste ringa dit och beställa dag för leverans. Denna sker endast mellan 10.30-13.30 på
Ola, har du fått din dräkt ännu? Har beställt (24/7) en T2:a även jag från Evans och fick igår (2v efter lagd order) ett brev från DHL via vanlig post som säger att jag måste ringa dit och beställa dag för leverans. Denna sker endast mellan 10.30-13.30 på
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 09:25Jag fick också ett paket från DHL med ungefär samma tider. Jag ringde och bad dom skicka det till jobbet i stället, fungerade utmärkt.
Jag fick också ett paket från DHL med ungefär samma tider. Jag ringde och bad dom skicka det till jobbet i stället, fungerade utmärkt.