Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 14:42Johan, hoppas att du inte behöver reklamera dräkten från Evans! det lär ta minst 4 veckor att få den utbytt...
Johan, hoppas att du inte behöver reklamera dräkten från Evans! det lär ta minst 4 veckor att få den utbytt...
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 16:13Tycker lev.tiderna varit i längsta laget, speciellt när man har hybris nog som det är inför Kalmar. Haha....
Wiggle och Chain Reaction har gått betydligt fortare och smidigare.
Lars, någon reklamation nu hinns inte med (och ska det förhoppningsvis inte
Tycker lev.tiderna varit i längsta laget, speciellt när man har hybris nog som det är inför Kalmar. Haha....
Wiggle och Chain Reaction har gått betydligt fortare och smidigare.
Lars, någon reklamation nu hinns inte med (och ska det förhoppningsvis inte
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 21:49Hej, tillbaka nu från sista semesterveckan. Fick våtdräkten hemkörd idag då jag inte var hemma när de körde första rundan. Har egentligen inget att klaga på gällande Evans Cycles. I jämförelse med Startfitness.co.uk är de blixtsnabba...
Men väl hemma så
Hej, tillbaka nu från sista semesterveckan. Fick våtdräkten hemkörd idag då jag inte var hemma när de körde första rundan. Har egentligen inget att klaga på gällande Evans Cycles. I jämförelse med Startfitness.co.uk är de blixtsnabba...
Men väl hemma så
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 07:32Får du på den så är den inte för liten!
Ang. försiktighet så kan man inte vara nog försiktig med våtdräkter.
Jag använder "montagehandskar" som både minskar risken för sönderdragen dräkt och gör det lättare att få på den vid ärmarna.
Får du på den så är den inte för liten!
Ang. försiktighet så kan man inte vara nog försiktig med våtdräkter.
Jag använder "montagehandskar" som både minskar risken för sönderdragen dräkt och gör det lättare att få på den vid ärmarna.
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 21:07Ett tips är att ta på den innifrån där du kan vika dräkten dubbelt och får således ett bättre grepp. Men visst måste man vara försiktig, frugan hjälpte mig på med dräkten första gången och då gick det hål i handskarna som följde med...
Ett tips är att ta på den innifrån där du kan vika dräkten dubbelt och får således ett bättre grepp. Men visst måste man vara försiktig, frugan hjälpte mig på med dräkten första gången och då gick det hål i handskarna som följde med...
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 22:32Jahapp, då var det premiärsim idag och det var tyvärr inte så trevligt som jag föreställt mig. Dräkten sitter tajt som fasen över bröstet och halsen och påverkade andningen. Men jag hyser ändå gott hopp om att dräkten töjer sig med tiden.
Jahapp, då var det premiärsim idag och det var tyvärr inte så trevligt som jag föreställt mig. Dräkten sitter tajt som fasen över bröstet och halsen och påverkade andningen. Men jag hyser ändå gott hopp om att dräkten töjer sig med tiden.
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 06:15Det är en vana sak. Simma du 2-3ggr/vecka med det kommer det att känns konstig att hoppa i bassäng utan den.
Det är en vana sak. Simma du 2-3ggr/vecka med det kommer det att känns konstig att hoppa i bassäng utan den.
Quote from Ingemar Lindgren on 17 August 2012, 08:36Tajt över halsen är ingen skön känsla - det har jag med i min Orca Sonar, stl 7, jag är 185 cm 82 kg. Gör mig definitivt inte snabbare med våtdräkt än utan, tvärtom! Vaselin i halslinningen hjälper mycket, tillräckligt för att jag har tränat och kört lopp
Tajt över halsen är ingen skön känsla - det har jag med i min Orca Sonar, stl 7, jag är 185 cm 82 kg. Gör mig definitivt inte snabbare med våtdräkt än utan, tvärtom! Vaselin i halslinningen hjälper mycket, tillräckligt för att jag har tränat och kört lopp
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 11:15Jag är 186, 85-90kg (varierar lite över tiden) och har lite motsatt konstitution med framför allt hyfsat långa ben och en Orca Equip storlek 8 som jämförelse. Den sitter som en smäck, men jag måste dra som satan för att få upp benen och armarna tillräckli
Jag är 186, 85-90kg (varierar lite över tiden) och har lite motsatt konstitution med framför allt hyfsat långa ben och en Orca Equip storlek 8 som jämförelse. Den sitter som en smäck, men jag måste dra som satan för att få upp benen och armarna tillräckli
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 12:37Hej Ola.
Min första våtdräkt upplevde jag också som tajt, men detta var mest en vanesak (tycker jag).
Själv köper jag i stort sett all utrustning från Wiggle och har även returnerat utan problem. Har som mest väntat 1½ vecka efter beställning.
Glöm in
Hej Ola.
Min första våtdräkt upplevde jag också som tajt, men detta var mest en vanesak (tycker jag).
Själv köper jag i stort sett all utrustning från Wiggle och har även returnerat utan problem. Har som mest väntat 1½ vecka efter beställning.
Glöm in