Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej, jag känner att det an bli lite tjatigt på Facebook när man tex registrerar cyklat till jobbet varje dag. Eller när man cyklat till träningen, tränat och sedan cyklat hem igen och registrerat alla dessa moment.

Jag skulle vilja kunna klicka i "visa p

Bra förslag.
I fredags tog jag bort Facebook-kopplingen för att jag just spammade ner mina vänner på Facebook med all transportträning till och från jobbet.

En checkbox som anger att jag vil publicera på Facebook och gärna en för Twitter också och varför

Det går ju från anda änden, alltså på facebook välja att inte se saker från funbeat. Då kan ju de vänner som inte vill se träningspassen välja att ta bort den synbarheten..

Jo, visst är det så, men det är allt eller inget.
Jag själv vill inte ens se alla mina pass på Facebook 🙂
Jag vill se de av intresse och när jag har något att säga om dem. Något roligt som hände på passet eller något jag vill berätta eller diskutera.

Jag tycker att man ska börja med att fråga sina Facebook-kompisar om de är intresserade av att se ens träning överhuvudtaget. Skulle tro att 99,8% svarar nej.

Det är just därför som det skulle vara så bra att kunna välja vilka pass man vill skicka dit. För kompisarna är ju intresserade av vad som händer i ens liv och att ta del av roliga händelser.

+1

+1. Jag vill inte få en notering på FB varje kväll när jag gjort rehabövn, och inte heller om jag noterar att jag promenerat till jobbet. Men de riktiga "passen" vill jag gärna skall synas, så att de kan tracka mig på jobbet när jag sackar efter. 🙂

+1

+1

12