Quote from Elias Engqvist on 15 September 2010, 08:43Nja jag föreslår att man skippar automatiken och istället har en Facebook-knapp man trycker på om man vill att det ska dit.
Nja jag föreslår att man skippar automatiken och istället har en Facebook-knapp man trycker på om man vill att det ska dit.
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 08:49har man valt att ha Facebook-integrationen igång så vill man ju oftast ha det publicerat. Därför löses detta med en default icheckad checkbox i träningsreggarsidan som man kan välja att avselektera om man av ngn anledning inte vill få just detta pass publ
har man valt att ha Facebook-integrationen igång så vill man ju oftast ha det publicerat. Därför löses detta med en default icheckad checkbox i träningsreggarsidan som man kan välja att avselektera om man av ngn anledning inte vill få just detta pass publ
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 10:10Christer, skulle man inte kunna ha en ruta att klicka i om man vill välja mellan Facebook-knapp och automagi...
Christer, skulle man inte kunna ha en ruta att klicka i om man vill välja mellan Facebook-knapp och automagi...
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 10:12Vilken lösning som rent praktiskt är enklast att få till, dvs. att välja "detta vill jag publicera" eller "detta vill jag INTE publicera" spelar mindre roll för min del. Men möjligheten att selektera skulle jag verkligen uppskatta! 🙂
Vilken lösning som rent praktiskt är enklast att få till, dvs. att välja "detta vill jag publicera" eller "detta vill jag INTE publicera" spelar mindre roll för min del. Men möjligheten att selektera skulle jag verkligen uppskatta! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 13:00Christer. Aah, det sista ser ut som en riktig plusspoängare! (t+)
Christer. Aah, det sista ser ut som en riktig plusspoängare! (t+)
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 13:07Du har en poäng där i det användarfallet (initial reggning + senare kontrolluppdatering då man vill publicera). Det jag vänder mig mot är att man måste klicka flera gånger, man ska göra det man vill med så få klick som möjligt.
Jag känner inte att jag be
Du har en poäng där i det användarfallet (initial reggning + senare kontrolluppdatering då man vill publicera). Det jag vänder mig mot är att man måste klicka flera gånger, man ska göra det man vill med så få klick som möjligt.
Jag känner inte att jag be