Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelStyrkeprøven; Trondheim/Lilleham …
You need to log in to create posts and topics.

12

Tommy // Cyklar gör man väl ute, om det sen råkar vara vinter så är det bara en utmaning inte ett problem 🙂 20 mil får jag ihop denna vecka. Kan dock knappast kallas vinter ännu.

Mycket tacksam för de tips vi fått in, det kommer hjälpa oss. Om det är ti

Nu vill jag verkligen inte racka ner på VR, men är det verkligen optimalt att köra VR veckan innan? Vänern runt borde vara bättre som förberedelse och en del randonneurlopp.

VR kommer gå i lugnt tempo, 12-13 timmar har vi sagt. Körde betydligt fortare i år och var pigg som en lärka efter 🙂

Jag pratade med en kille i somras som kört SP, och han rekommenderade starkt både HalvVätt och HelVätt. Sade att det blir perfekt uppladdning och han var erfaren så jag och Andrew litar nog på honom !!!!

Faktum är att jag ser framför mig hela Maj och Jun

Sluta med kaffe en längre period innan styrkepröven, under loppet tar ni kaffe och får en kick som hjälper er att hålla önen öppna när ni passerar Lillehammer!

Daniel: Att sluta med kaffe skulle vara en större utmaning för mig (#)

Gary: Jag förstår dig helt och fullt! 🙂

sluta med kaffe funkar nog inte för mig, har däremot bars med koffein

Träffade på några danskar som knaprade på kaffebönor. Har inte själv provat.
Läste i en läkartidning att det är nyttigare än grönt the. Tydligen tt om antioxidanter i kaffebönor. Värt att prova? Isåfall är det bra att börja i d tid för att testa. Motverka

Åkte 87,88 och då var det bra soligt väder.

Vilken njutning det var att åka i en härlig natur och med folk som var så vältränade vad också en njutning.

Gämfört med VR där det är en stor blandning med erfarenhet och träningsgrad.

Har nu läst om joute

12