Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 11:19Sara, du får så gärna vara med o träna med mig.
Det är bara det, att det fodras en lobotomi för att köra såååå lååååångt om man inte är en Låååångtraaaadare från Hisingen.
Sara, du får så gärna vara med o träna med mig.
Det är bara det, att det fodras en lobotomi för att köra såååå lååååångt om man inte är en Låååångtraaaadare från Hisingen.
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 11:46Jag träffade flera norrmän på Mallorca som bekräftade att ska man räknas som cyklist hos allmänheten i Norge ska man ha gjort "Styrkeproven" (eller Trondheim-Oslo som de kallar loppet i folkmun). Annars är man ingen cyklist.
Hårda bud med andra ord.
Oc
Jag träffade flera norrmän på Mallorca som bekräftade att ska man räknas som cyklist hos allmänheten i Norge ska man ha gjort "Styrkeproven" (eller Trondheim-Oslo som de kallar loppet i folkmun). Annars är man ingen cyklist.
Hårda bud med andra ord.
Oc
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 11:54Körde denna tävling 2006 svårt att upprepa många gånger eftersom den startar på midsommardagen och den helgen är ju "helig" för många. Ett speciellt race eftersom distansen är lång. Vi var tre, man bör vara fler för att göra bra tid. Vi fick starta tidgt
Körde denna tävling 2006 svårt att upprepa många gånger eftersom den startar på midsommardagen och den helgen är ju "helig" för många. Ett speciellt race eftersom distansen är lång. Vi var tre, man bör vara fler för att göra bra tid. Vi fick starta tidgt
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 11:58Då kan man köra Lofotens sextiomilare om man bara ska plåga cyket. Där finns någon mås man kan prata med i alla fall.
Eller P-B-P som är en lobotomi vart fjärde år.
Då kan man köra Lofotens sextiomilare om man bara ska plåga cyket. Där finns någon mås man kan prata med i alla fall.
Eller P-B-P som är en lobotomi vart fjärde år.
Quote from Charlotte Skoglund on 1 May 2008, 17:59pbp är ivarje fall mitt mål...... är man inte snabb får man cykla längre eller hur det nu var......
pbp är ivarje fall mitt mål...... är man inte snabb får man cykla längre eller hur det nu var......
Quote from Sandra Näslund on 4 May 2008, 23:35Slöläste om din olust för långlopp, David.
Läser sen nästa diskussion och ser till min förvåning att du skriver:
"Man måste våga att flytta sina gränser för smärta, intelligens och ev. förstånd. "
Så när cyklar du Trondheim-Oslo?
Fick mig ett gott s
Slöläste om din olust för långlopp, David.
Läser sen nästa diskussion och ser till min förvåning att du skriver:
"Man måste våga att flytta sina gränser för smärta, intelligens och ev. förstånd. "
Så när cyklar du Trondheim-Oslo?
Fick mig ett gott s
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 23:37Finns ingen anledning att köra 54 mil, inte ens trettio.
Det är alldeles förödande för ens klena ben.
Finns ingen anledning att köra 54 mil, inte ens trettio.
Det är alldeles förödande för ens klena ben.
Quote from Lena O on 5 May 2008, 07:01Ari: David nämnde dock inte åt vilket håll han skulle flytta någon av gränserna! 😉
Ari: David nämnde dock inte åt vilket håll han skulle flytta någon av gränserna! 😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 14:08Jag kan köra om någon vill!
( följebilen alltså!!!)
Jag kan köra om någon vill!
( följebilen alltså!!!)
Quote from Sandra Näslund on 5 May 2008, 22:19Min rutin av långlopp är väldigt begränsad men "Styrkepröven" har jag faktiskt cyklat, och maken till naturskönt lopp undrar jag om det finns?
Fjordar, fågelkvittriga skogspartier, vattenfall, bergiga brant stupande Tolkienscenerier, kalfjäll med snö, någ
Min rutin av långlopp är väldigt begränsad men "Styrkepröven" har jag faktiskt cyklat, och maken till naturskönt lopp undrar jag om det finns?
Fjordar, fågelkvittriga skogspartier, vattenfall, bergiga brant stupande Tolkienscenerier, kalfjäll med snö, någ