Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Alla som vill springa långt (en ytterst relativ distans) och upptäcka sin omgivning är välkomna i loppet.

Du har hela månaden på dig att hitta perfekt dag, väder och tillbörlig motivation. Starttid anpassad just för dig. Gott om plats (om du vill). Du be

Härligt, Elin. 🙂 Ska bli kul. Roligt tema.

Tack. Jag hade lite idétorka och fick fundera länge och väl. Tycker det är roligast med något som går att tolka lite hur man vill. 🙂

Ah, då kan jag kanske ta en runda inna jag åker hem från fjällen den 1/4. Eller så ger jag mig på nån backe hemmavid 😉

Jag hade ungefär samma tanke som du Camilla, frågan är bara hur man ska göra för att det inte ska bli för jobbigt. Fjällen har ju tendensen att vara så hiskla kuperade.:-)

Just nu finns det inga stigar att välja, det skulle vara om det gick att springa på skaren då. Dessutom sprang jag åt norska gränsen för två år sen så valet är att springa åt andra hållet, det går inte heller att få ihop en "runda". Jag ska upp till samma

Det här låter skoj, om jag nu fattat hur det ska gå till.

Det är bara att fråga om det är några oklarheter. Kortfattat går det ut på att man någon gång under månaden (i det här fallet april) ger sig ut och utforskar sina omgivningar på vad som för en själv är en lite längre runda (lång i det här fallet är helt i

Jag har varit med i flera år men jag brukar ändå missuppfatta och blanda ihop trailutmaningen med den för SU klassikern. Men det löser sig alltid på något trevligt sätt. Folk som håller på med de här SU-tävlingarna kommer alltid till hjälp.

Kan vi med "blanda ihop" förkärlek få månadens tema i rubriken? Tror det vore bra.
"SU Trail April - upp"

12