Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 08:24Fixat.
Fixat.
Quote from Funbeat user on 1 April 2013, 09:35Idag går det bra att börja springa. 🙂
Idag går det bra att börja springa. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2013, 10:41Har fortfarand ont i låren efter gårdagens VU så det får dröja ett tag innan det blir ett "upp"-tema här 🙂
Har fortfarand ont i låren efter gårdagens VU så det får dröja ett tag innan det blir ett "upp"-tema här 🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2013, 21:19Kände lite på månadens tema genom att åka upp i kaknästornet idag (H)
Kände lite på månadens tema genom att åka upp i kaknästornet idag (H)
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 09:56Jag sprang både upp och ner i lördags men det vara bara för att känna på temat och komma i rätt stämning. Använde mig av rundan från april 2011 men då låg våren senare. Skönt var det och pannbenet blev luftat 😉
Jag sprang både upp och ner i lördags men det vara bara för att känna på temat och komma i rätt stämning. Använde mig av rundan från april 2011 men då låg våren senare. Skönt var det och pannbenet blev luftat 😉
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 17:23Lyckades dribbla till min reg (inte gjort rätt från början) så kopplingen till SU inte kom med 🙁
Har en UPPtäcktsfärd gjord iaf.
Lyckades dribbla till min reg (inte gjort rätt från början) så kopplingen till SU inte kom med 🙁
Har en UPPtäcktsfärd gjord iaf.
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 18:36Skicka pm till mig med sträckan så lägger jag till dig. Eller skriv här i tråden. För att det ska komma med rätt i tabellen vid kopplingen behöver man ha sin träning synlig för alla.
Skicka pm till mig med sträckan så lägger jag till dig. Eller skriv här i tråden. För att det ska komma med rätt i tabellen vid kopplingen behöver man ha sin träning synlig för alla.