Quote from Guest on 30 August 2010, 21:15Vi är tre killar på 40+ som siktar på att slutföra rundan på minus 10 timmar. Vi har cyklat rundan tidigare och bästa tiden så här långt är 10.24.
Tänkt starttid är när ljuset börjar komma dvs någon gång mellan 03.30 och 05.00. Är vi tillräckligt många b
Vi är tre killar på 40+ som siktar på att slutföra rundan på minus 10 timmar. Vi har cyklat rundan tidigare och bästa tiden så här långt är 10.24.
Tänkt starttid är när ljuset börjar komma dvs någon gång mellan 03.30 och 05.00. Är vi tillräckligt många b
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 21:25Jag cyklade på tio blankt i somras och tänkte väl cykla igen och har samma planer på starttid. Exakt vilken ambitionsnivå det blir i slutändan får väl visa sig lite, men det lär väl knappast vara långsammare i alla fall eftersom jag var i princip helt ofö
Jag cyklade på tio blankt i somras och tänkte väl cykla igen och har samma planer på starttid. Exakt vilken ambitionsnivå det blir i slutändan får väl visa sig lite, men det lär väl knappast vara långsammare i alla fall eftersom jag var i princip helt ofö
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 21:29Vi är ett gäng härifrån Funbeat som tänker cykla runt på 10 timmar med Team Ride Of Hope (se länk i banner på höger sida). Då går det lite pengar till Barncancerfonden också och det är ju aldrig fel.
Jag är lite osäker på om det är för sent att anmäla si
Vi är ett gäng härifrån Funbeat som tänker cykla runt på 10 timmar med Team Ride Of Hope (se länk i banner på höger sida). Då går det lite pengar till Barncancerfonden också och det är ju aldrig fel.
Jag är lite osäker på om det är för sent att anmäla si
Quote from Lena O on 30 August 2010, 21:34Helt riktigt Tomas.
Det finns plats för er om ni vill starta 03:16
Helt riktigt Tomas.
Det finns plats för er om ni vill starta 03:16
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 21:42Jag tänker se till att få en starttid i närheten av Fredrik eftersom vi lär bo och transportera oss tillsammans. Dessvärre är jag inte ännu någon rutinerad cyklist så jag har inte en aning om vad som kan tänkas vara en rimlig tid för mig att ta mig runt p
Jag tänker se till att få en starttid i närheten av Fredrik eftersom vi lär bo och transportera oss tillsammans. Dessvärre är jag inte ännu någon rutinerad cyklist så jag har inte en aning om vad som kan tänkas vara en rimlig tid för mig att ta mig runt p
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 17:05Hej!
Jag är gärna med på sub 10. Vem ska jag prata med. För kännedom är har jag tävlat landsvägscykel i 10 år upp till vuxen ålder. I år körde jag Styrkeprovet på 20 h 39 min med Sportklubben Rye +20 Lag.
Hej!
Jag är gärna med på sub 10. Vem ska jag prata med. För kännedom är har jag tävlat landsvägscykel i 10 år upp till vuxen ålder. I år körde jag Styrkeprovet på 20 h 39 min med Sportklubben Rye +20 Lag.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 08:08Om man inte kan anmäla sig till de befintliga grupperna 03.16 och 03.18 så har vi några dagar på oss innan starttiderna närmar sig den tänkta mellan 03.30 och 04.30. Är vi tillräckligt många är vi ju inte beroende av några andra cyklister utan då lägger v
Om man inte kan anmäla sig till de befintliga grupperna 03.16 och 03.18 så har vi några dagar på oss innan starttiderna närmar sig den tänkta mellan 03.30 och 04.30. Är vi tillräckligt många är vi ju inte beroende av några andra cyklister utan då lägger v
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 08:46Är man ute i någorlunda god tid borde det gå att få till någon form av träningshelg på lämpligt ställe i landet dit i alla fall några stycken kan ta sig. 🙂
Det viktiga som jag ser det är att alla har samma grundinställning och syn på hur genomförandet
Är man ute i någorlunda god tid borde det gå att få till någon form av träningshelg på lämpligt ställe i landet dit i alla fall några stycken kan ta sig. 🙂
Det viktiga som jag ser det är att alla har samma grundinställning och syn på hur genomförandet
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 14:11Det blir många delar att ta ställning till inför loppet.
- Hur gör gruppen om någon får punktering?
- Om någon sackar efter?
- Hur många stopp och hur långa?
- Om vi blir av med någon
- Ska man ha grindvikt eller ska andra få ansluta?Så absolut är det v
Det blir många delar att ta ställning till inför loppet.
- Hur gör gruppen om någon får punktering?
- Om någon sackar efter?
- Hur många stopp och hur långa?
- Om vi blir av med någon
- Ska man ha grindvikt eller ska andra få ansluta?
Så absolut är det v
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 18:16Ungefärlig starttid i skrivandets stund 01.14. Ingen panik än alltså.
Ungefärlig starttid i skrivandets stund 01.14. Ingen panik än alltså.