Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 14:26Jag skulle vara riktigt sugen på att hänga på en 10-timmarsgrupp. Kör och tränar själv i vanliga fall men runt vättern blir det lite väl svårt med under 10h. 😉
Väntar ni med att anmäla er tills tiderna börjar bli "dom rätta" eller hur gör ni? Och vad sk
Jag skulle vara riktigt sugen på att hänga på en 10-timmarsgrupp. Kör och tränar själv i vanliga fall men runt vättern blir det lite väl svårt med under 10h. 😉
Väntar ni med att anmäla er tills tiderna börjar bli "dom rätta" eller hur gör ni? Och vad sk
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 14:54Hej!
Jag är redan anmäld med starttid runt 22. Hade inte tillräckligt med is i kistan för att vänta ut rätt starttid eftersom jag är ute och reser ibland och inte kan passa på när tiderna drar iväg.Jag har hur som helst sub 10 timmar som mål och åker gä
Hej!
Jag är redan anmäld med starttid runt 22. Hade inte tillräckligt med is i kistan för att vänta ut rätt starttid eftersom jag är ute och reser ibland och inte kan passa på när tiderna drar iväg.
Jag har hur som helst sub 10 timmar som mål och åker gä
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 12:31Det är smidigt att byta startgrupp under förutsättning att det finns en ledig plats i den gruppen du vill byta till.
Det är smidigt att byta startgrupp under förutsättning att det finns en ledig plats i den gruppen du vill byta till.
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 08:58Vätternrundan står nu som fulltecknad. redan!? Någon som vet mera om hur det brukar vara? att det släpps lite fler platser lite senare och så?
/Gustaf
Vätternrundan står nu som fulltecknad. redan!? Någon som vet mera om hur det brukar vara? att det släpps lite fler platser lite senare och så?
/Gustaf
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 09:06Nej, det finns extra platser för de som gjort vasan eller engelbrekt, men det brukar dyka upp många platser under transferperioden.
Nej, det finns extra platser för de som gjort vasan eller engelbrekt, men det brukar dyka upp många platser under transferperioden.
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 09:26Jag missade också anmälan. När är transfern?
Jag missade också anmälan. När är transfern?
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 10:35Hur kan man missa att anmäla sig?
Desto närmare tävlingen man kommer desto mer platser finns det att köpa på nätet pga folk som har fått förhinder eller blivit sjuka.
Hur kan man missa att anmäla sig?
Desto närmare tävlingen man kommer desto mer platser finns det att köpa på nätet pga folk som har fått förhinder eller blivit sjuka.
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 10:58VR öppnar för namnändring (säljaren registrerar köparens uppgifter på VR:s hemsida via Mina sidor) under perioden 1 april-22 maj. I praktiken blir det därför köp/sälj-perioden.
Det finns 1300 platser undanlagda för dem som kört Vasaloppet/Engelbrektslopp
VR öppnar för namnändring (säljaren registrerar köparens uppgifter på VR:s hemsida via Mina sidor) under perioden 1 april-22 maj. I praktiken blir det därför köp/sälj-perioden.
Det finns 1300 platser undanlagda för dem som kört Vasaloppet/Engelbrektslopp
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 12:42Anledningen till att jag missade anmälan var att det inte var bestämt, av olika anledningar, huruvida jag skulle göra en klassiker eller inte. När vi väl bestämt oss för att INTE göra en klassiker men cykla Vättern så var det fullt. Grejen är den att jag
Anledningen till att jag missade anmälan var att det inte var bestämt, av olika anledningar, huruvida jag skulle göra en klassiker eller inte. När vi väl bestämt oss för att INTE göra en klassiker men cykla Vättern så var det fullt. Grejen är den att jag
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 12:46Annars kan jag ju enligt mina vänner rekommendera Engelbrektsloppet som de tyckte var avsevärt roligare och trevligare än Vasan.
Annars kan jag ju enligt mina vänner rekommendera Engelbrektsloppet som de tyckte var avsevärt roligare och trevligare än Vasan.