Quote from Guest on 3 September 2012, 09:03Hur är Er syn på sub 40 osv vad gäller underlag och kupering? Är ju en väldig skillnad á la stadslöpning kontra terräng
Hur är Er syn på sub 40 osv vad gäller underlag och kupering? Är ju en väldig skillnad á la stadslöpning kontra terräng
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 09:13Sub40 är ju sub40 oavsett underlag. Ju tuffare bana, desto större prestation.
Sub40 är ju sub40 oavsett underlag. Ju tuffare bana, desto större prestation.
Quote from Elias Engqvist on 3 September 2012, 13:30Min åsikt är att det blir jobbigare ju mer kuperat det är!
Min åsikt är att det blir jobbigare ju mer kuperat det är!
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 13:38Jag fixar lätt sub 40 om inte distansen är för lång 🙂
Jag fixar lätt sub 40 om inte distansen är för lång 🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 14:21Är man inte van vid löparbana behöver det imte vara nån fördel mot lätt terräng eller väg.
Är man inte van vid löparbana behöver det imte vara nån fördel mot lätt terräng eller väg.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 21:32Aha Peter N....äntligen fick jag svaret på att jag aldrig kom under 40 min på milen... det var någe konstigt med mätningen....Nu är det ju typ 30 år sedan jag var i närheten men man kanske kan ändå vaska fram något "cold case" av det hela...hehehe....Tror
Aha Peter N....äntligen fick jag svaret på att jag aldrig kom under 40 min på milen... det var någe konstigt med mätningen....Nu är det ju typ 30 år sedan jag var i närheten men man kanske kan ändå vaska fram något "cold case" av det hela...hehehe....Tror