Quote from Guest on 20 September 2010, 14:21Hej Löparvänner,
Jag tränar allt jag tycker är kul, gym, golf, simning och löpning och har de senaste 10 åren utan all för mycket träning kunnat leverera 45 minuters mil. Jag var förra veckan uppe och körde en mil på drygt 42 minuter, nu kommer frågan. H
Hej Löparvänner,
Jag tränar allt jag tycker är kul, gym, golf, simning och löpning och har de senaste 10 åren utan all för mycket träning kunnat leverera 45 minuters mil. Jag var förra veckan uppe och körde en mil på drygt 42 minuter, nu kommer frågan. H
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 14:31Om du är under 30 år är det väl bara att lattja vidare, så springer du snart på 38 minuter? (H)
Om du är under 30 år är det väl bara att lattja vidare, så springer du snart på 38 minuter? (H)
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 14:39Första steget är väl att grovt dela i fartpass och långpass: hur de sen ser ut kan få bli steg två. Lite löpteknik med nån friidrotts/orienteringsklubb är inte fel
Första steget är väl att grovt dela i fartpass och långpass: hur de sen ser ut kan få bli steg två. Lite löpteknik med nån friidrotts/orienteringsklubb är inte fel
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 17:13Kan starkt rekomendera denna blogg . Han sprang på 39.30 i helgen. Läser du igenom den, så får du mycket insperation på träninsupplägg och han verkar ägnat en hel del energi på att läsa på.
Har själv följt bloggen några månader nu.
http://hempa10.wordp
Kan starkt rekomendera denna blogg . Han sprang på 39.30 i helgen. Läser du igenom den, så får du mycket insperation på träninsupplägg och han verkar ägnat en hel del energi på att läsa på.
Har själv följt bloggen några månader nu.
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 18:32Tusingar är svaret på allt. Är du ovan vid intervalllöpning kan du börja med 4x1000m i en hastighet som ligger några sekunder snabbare än din tänkta km-hastighet på milen. Mellan varje intervall har du 3 minuters joggvila. Kör 2-3 km innan och efter inter
Tusingar är svaret på allt. Är du ovan vid intervalllöpning kan du börja med 4x1000m i en hastighet som ligger några sekunder snabbare än din tänkta km-hastighet på milen. Mellan varje intervall har du 3 minuters joggvila. Kör 2-3 km innan och efter inter
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 21:42(t+) för Jespers tips! Dom passen är supersköna!
(t+) för Jespers tips! Dom passen är supersköna!